straamann Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hei, Iphonen min klikket. det tar minst en uke å fikse. Jeg hadde noe på gang med en dame, og vi har ikke kontaktinfo utenfor disse programmene. Hun vet ikke hvorfor jeg plutselig ikke svarer. Er redd dette kan ødelegge veien videre... er det noen måte jeg kan logge inn på tinder eller snapchat uten smarttelefon?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Nei. Anonymous poster hash: 00917...ab7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 tror ikke det altså... prøvd å google det? Anonymous poster hash: 944f7...9c1
straamann Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2014 ARRR... apple er så jævla drit når man setter fast ting i inngangene...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Hei, Iphonen min klikket. det tar minst en uke å fikse. Jeg hadde noe på gang med en dame, og vi har ikke kontaktinfo utenfor disse programmene. Hun vet ikke hvorfor jeg plutselig ikke svarer. Er redd dette kan ødelegge veien videre... er det noen måte jeg kan logge inn på tinder eller snapchat uten smarttelefon? Logg på via en annen som har iPhone/android, og forklar saken. Anonymous poster hash: f1ff1...110 1
Singha Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Ja det er mulig. Det finnes en Android-emulator for PC, men jeg husker ikke navnet nå. Google er din venn.
straamann Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2014 Logg på via en annen som har iPhone/android, og forklar saken.Anonymous poster hash: f1ff1...110 Og innrømme at jeg snapper med jenter? hehe tror ikke det er gangbart i min krets...
straamann Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2014 Har nå fått snap igjen, og sendte en snap til hun. Det står "pending" under medlingen jeg sendte. Kan dette bety at hun har blokkert meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå