Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

har fått meg en fantastisk vakker kjæreste (nylig), og sålangt virker hun som en snill og god jente. Men så finner jeg plutselig ut at det bare en mnd før vi offentliggjorde forholdet vårt, hadde blitt dumpet av forrige typen.

Jeg er nå veldig bekymret for at jeg kan ha havnet midt oppi et sykt spill som kjæresten holder på med. Vi var gode venner menst hun var sammen med forrige typen.

Hva tenker dere om dette? Er hun kommet over eksen, vil hun ha meg - eller er det bare d at hun trenger meg? :S

Anonymous poster hash: 2e4c4...2ae
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har vært borti lignende? Ingen som har noen erfaringer å dele? Hadde virkelig satt pris på litt veiledning

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på at det var hum som ble dumpa, og ikke omvendt, eller at det var noe de ble enige om?

Jeg kan ikke snakke på vegne av din kjæreste, men jeg kan fortelle at jeg dumpet min forrige kjæreste etter over 6 år sammen ca 2 mnd før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste. Vi har vært venner i mange år (siden jeg var 15, er nå snart 24) og han fortalte meg at han alltid hadde elsket meg straks jeg ble singel, men ikke turte å si eller gjøre noe med det fordi jeg enten var for ung eller hadde kjæreste. Han er 4 år eldre enn meg. Det som er var at jeg også alltid hadde hatt følelser for ham. Så selv om jeg ble sammen med ham kort tid etter at jeg og eksen ble ferdig, så betyr det jo ikke at jeg elsker kjæresten min. Mitt forrige forhold varte lenge, og det var egentlig mest kjærlighet fra hans side. Jeg for min del hadde prøvd å komme meg ut av det leeenge, men lyktes aldri fordi jeg av en eller annen grunn syntes på synd på ham.

Om kjæresten din virkelig elsker deg eller ikke er kanskje noe du må spørre henne om, eller føle på deg selv. Hvordan behandler hun deg? Det er egentlig ikke så vanskelig å se om noen bare utnytter deg for hevn eller noe sånt.

Anonymous poster hash: c1ad2...700

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente selvfølgelig å skrive at selv om jeg ble sammen med min nåværende kjæreste kort tid etter at mitt forrige forhold tok slutt, så betyr det ikke at jeg IKKE elsker kjæresten min.

Anonymous poster hash: c1ad2...700

AnonymBruker
Skrevet

hun fortalte meg at hun ble dumpet.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...