Gå til innhold

Hvit brudekjole med svarte detaljer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg skal gifte meg juli 2015(vet det er lenge til) og skal ha svart og hvitt tema, men sliter med å finne noen brudesalonger i Østfold og omegn som har slike?

Har jo vært på netter å tittet å sett noen jeg virkelig likte, men vil helst prøve i butikk og ikke bare kjøpe på nett :P
Her er sånn ca hva jeg på jakt etter:
3502.jpg

og denne:
1131418-12-1317046087259.jpg

Noen som kan hjelpe en brud som er hekta på å planlegge bryllup? :laugh:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slike kjoler var moderne for en ca ti år siden, så det er vel ikke så mange salonger som har slike inne. Kanskje du finner det på finn?

Anonymous poster hash: a2f3c...5d3
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å satse på en pen enkel hvit kjole med en tøft svart belte i midjen?

Anonymous poster hash: d55e3...f3e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes denne er nydelig. Er Cosette fra Maggie Sottero.

Anonymous poster hash: 9d6e1...8bc
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

kjole nr 2 har Somara brudekjoler hatt iallefall, hjemmesida er nede før øyeblikket (www.somaras.no), men dem er på facebook.

De er dog ikke på østlandet.

Skrevet

Ingen andre som kan hjelpe? Er prisen rett trenger det ikke å være i Østfold heller, har en herlig forlover som sponser tur om det er den rette kjolen :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke velge en hvit en, og så ha svart bånd i livet og heller svart tilbehør?

Anonymous poster hash: 97ac9...d4e
  • Liker 1
Skrevet

For 2 år siden hadde de hvertfall et par i queens-salongen på Lillestrøm. Jeg hadde selv hvit kjole med svarte detaljer, men den ble kjøpt hos Torunns drømmekjoler i Ålesund. (som jeg forøvrig ikke kan anbefale hva service angår, men usikker på om de finnes lenger.) Klarer ikke huske merket på kjolen...

Skrevet

Hvis du tør å kjøpe på nett har du jo sånn som denne. Den var kul, men sikkert ikke noe for alle...

Gjest Anubiel
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg juli 2015(vet det er lenge til) og skal ha svart og hvitt tema, men sliter med å finne noen brudesalonger i Østfold og omegn som har slike?

Har jo vært på netter å tittet å sett noen jeg virkelig likte, men vil helst prøve i butikk og ikke bare kjøpe på nett :P

Her er sånn ca hva jeg på jakt etter:

3502.jpg

og denne:

1131418-12-1317046087259.jpg

Noen som kan hjelpe en brud som er hekta på å planlegge bryllup? :laugh:

Jeg ramlet tilfeldigvis over en kjole (Aspera Goldline 4472) i Ski Brudesalong (nettsiden deres, vet ikke om de faktisk har den inne) i går:

aspera_goldline_brudklanning_4472_1.jpg

• 3 uker senere...
Skrevet

Vil desverre helst unngå å handle på nettet, er så usikkert syns jeg.. Takk for fine tilbakemeldinger, har litt mer og gå på hvertfall :)
Vil gjerne ha fler muligheter, gjerne litt billige løsninger også? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...