Gå til innhold

Har du noen gang avvist ei jente...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... for så å angre og ønske forhold allikevel? Hvor lang tid etter at dere kuttet kontakten angret du?

Anonymous poster hash: 00bc7...290

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du angrer deg; livet er så alt for kort til å vente av en sak du er sikker på. Angrer du deg, fortell dette og forklar situasjonen. Det har slettes ikke noe å si hvor lang tid etter bruddet du angrer deg. Fortell henne det om du gjør det :)

Anonymous poster hash: f96ed...9ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avvist jenter ja... Ikke angret på mange av de.

Da angrer jeg mer på de jeg "avviste" fordi jeg ikke turte, ble sjenert overfor.

Anonymous poster hash: 6b8a9...cb3

Skrevet

Jeg har avvist endel jenter gjennom årene, men det er noen år siden sist kan man si. Jeg angrer vel ikke konkret på noen av de som jeg vet at jeg avviste, men det finnes ett tilfellet i gråsonen som jeg tenker endel på enda og det er over 11 år siden, knapt angret så mye på noe i livet.

Skrevet

Nå er jeg jente da, men jeg ble dumpet en gang av en fyr og merket at han ble sur når jeg ikke sa annet enn "ok, det er greit". Jeg fortsatte å få meldinger av ham som om ingenting var skjedd men merket han ble mer og mer "emosjonell" og fortalte at han ble sur fordi han ikke fikk den reaksjonen han ville. Etter en stund var gått fortalte han meg at han gjorde det fordi han var sikker på at jeg kom til å dumpe ham før eller senere, så han ville komme meg i forkjøpet. Noen er bare for stolte for sitt eget beste..

Skrevet (endret)

Nei, jeg har ikke angret på de jeg har avist. Har avist for de jeg tenkte de ikke var rett for meg.

Endret av .-L-.
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg har aldri angret på at jeg har avist noen

Gjest Halvor
Skrevet

Du kan som regel ikke angre på de du ikke kjenner, men om du har avvist noen du kjenner for å så finne ut at du var dum. Da er det vel en del tipper jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg avviste aldri noen når jeg var singel, men utrolig nok har jeg avvist en god del jenter oppover i tiden etter jeg fikk kjæreste.

Artigste er de jentene som er super duper sexy, alle grise gutter vil ha dem, men så blir dem avvist å det klare dem ikke å takle :D

I just love it

Anonymous poster hash: c49b0...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...