AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er sammen med min eks, jeg er ikke lykkelig. Jeg drar på jobb og fikk besøk sv lederen for hele kjeden jeg jobber i.. Han legger merke til hvor dyktig jeg er og spør om jeg vil jobbe for han med bedre lønn og mer ansvar. Ber meg møte opp 8:30. Min eks forsinker meg, han skal kjøre meg og plutselig setter bilen seg fast i gjørme, klokka tikker og jeg prøver å ringe for å forklare forsinkelsen, ingen svar. Vi havner i en ørken som har et hav rundt seg, jeg løper uti og dykker så langt ned jeg kan, så våkner jeg. Var så stresset, følte jeg faktisk hadde forsovet meg til jobb hva betyr dette ? Drømmer så mye "kraftige" drømmer om dagen...Anonymous poster hash: a492c...def
AnonymBruker 42 Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Drømmer skal ikke tolkes, de er bare "random shiiit" hjernen din simulerer
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Du føler din eks hindrer deg i å gå videre med livet ditt. Kutt all kontakt. Anonymous poster hash: c85b3...94e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Denne drømmen har ingenting med eksen din å gjøre først og fremst. Det handler om penger. Et av tegnene hvis du er sammen med en partner(nåværende eller tidligere har ikke så mye å si) så betyr det usikkerhet i økonomi. I tillegg, hvis du IKKE har det bra, vil ting bli slik du ønsker. Det er også positivt å se noen som jobber, og hvis du drømmer det ikke går bra så er det motsatt av det du drømmer - det går altså bra. Men gjørmen symboliserer et problem. Hvis bilen gikk tregt bør du stoppe noe du nettopp har startet. Å havne i ørkenen er positivt. Forsinkelse betyr problemer enten med familie eller penger (I ditt tilfelle penger). Når du drømmer om vann og hav er detaljene veldig viktige. Hvilken temperatur var det? Var det klart eller skittent vann? Var det mye bølger? Anonymous poster hash: 2f2ba...92b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Vannet var helt stille og klart, veldig sånn type sydenvann hvor man kan se bånn selvom det er dypt . TsAnonymous poster hash: a492c...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå