Gå til innhold

Kreative løsninger med delt stue og soverom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal flytte inn i en ettroms-leilighet som jeg skal leie. Hadde håpet på en sovealkove, men slik ble det ikke. Derfor lurte jeg på om dere har noen kreative løsninger (utenom å sette opp en vegg eller hems) for å få litt skille mellom soverom og stue.

Alle tips tas imot med en stor takk! :)

Anonymous poster hash: 2d7b9...5d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vegg av smale, høye garderobeskap? Da får du ekstra oppbevaring i tillegg og det er gjerne noe man trenger. :) Du kan jo tapetsere baksiden av skapene, så ser de mer spenstige ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg 1-romsleilighet der stua må bli soverom og stue. Det jeg gjør er at jeg skal kjøpe en slik Expedit-hylle for å dele opp stua. På den måten får jeg en god del hyller til bøker og dvd'er, og i tillegg får jeg laget meg en vegg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Carousel
Skrevet

Romdeler/skap/hyller med lagringsplass, som allerede foreslått, er veldig smart! Syns du det blir for stort, er skillevegger/romskiller kanskje en idé? Det er ganske enkelt å lage selv, og kan gjøres veldig stilig! Lag en ramme med ben, stift på et pent stoff, eller lag en plate med ben som du kan male/tapetsere etter eget ønske :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du legge ut skisse av leiligheten? Og hvor du ønsket å ha seng? Litt lettere å komme med forslag da :)

Anonymous poster hash: 9ccb2...c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...