Gå til innhold

1 åring som sover mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette sikkert er en teit ting å bekymre seg for, men den siste tiden har 1 åringen vår sovet utrolig mye når hun har fått muligheten. Sånn som inatt sov hun fra 1900 til 1100, og da var det jeg som gikk inn for å vekke henne, hun har altså sovet 16timer i strekk. I tillegg har hun vært mye sutrete og gitt uttrykk for å være trøtt i hele dag till tross for at hun har fått sove 20min x2 i bilen. Hun ble til slutt lagt 1700, fordi hun var så trøtt.

Hva kommer det av? Er det vanlig? Hun virker helt frisk, hun har bare vært mer sutrete enn hun pleiere i denne perioden, men det kan vell komme av at hun er mye trøtt. Hun sover gjerne 14-15timer gjennom en natt om hun får mulighet, men hun pleier ikke være trøtt gjennom hele dagen.

Hun er første barnet, så jeg vet ikke hva som er vanlig.

Håper noen kan komme med erfaringer og svar rundt dette. Takk.

Anonymous poster hash: 5bdcb...945
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en fase, varer det lenge, ville jeg først og fremst fått sjekket jernnivåene og tatt det derfra.

Skrevet

Enig med Kaprifolen.

Drikker hun ekstra mye?

Skrevet

Jeg ville nok reagert om dette er noe nytt hun er begynt med. Jeg ville fått legen til å sjekket jern, blodsukker og diverse andre mangler for å se om noe var galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...