Gå til innhold

Stor bursdagsfest 18 år!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. En venninne av meg fyller 18 snart, og vi skal arrangere en kjempestor fest! SÅ jeg bare lurte på om dere hadde tips om pynting og andre ting?

Anonymous poster hash: 4605e...bae
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det beste hadde kanskje vært å få vite hvilken økonomisk ramme du har for dette før vi kommer med tips?!

Skrevet

Hvor har dere tenkt å holde festen?

Vil uansett råde dere til å ikke ha knuselige gjenstander og ting dere er redde for tilstede. Det er en 18årsdag, og folk blir fulle!

Det er også greit å pynte med ting som er lette å rydde vekk på kvelden/dagen etter. Det kan jo være ballonger, slike "happy birthday"-plakater osv. Annet småtteri som glitter, paljeter, confetti kan være noe drit å fjerne.

Vil også anbefale og ha kost og brett i nærheten om flasker ol. skulle knuse. Bossposer er også greit å ha, så er det bare å hive oppi flasker etterhvert som bordene fylles.

Det var kanskje det negative jeg nevnte nå..

Ellers synes jeg det er kjekt om det serveres en drink når man kommer eller at det feks. er laget geleshots. Kan også være greit å ha en kortstokk så dere kan ha noen drikkeleker :)

Har opplevd på et par 18årsdager at gaver til 18åringen har blitt stjålet. Feks. penger og drikke. Så det kan være lurt å låse de vekk et sted (og spesielt om dere inviterer noen dere ikke kjenner så godt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...