Gå til innhold

Er så fullt på sats for tiden :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så lei, hvorfor skal ALLE trene samtidig med meg? I dag var det kø på apparatene og utålmodig som jeg er gikk jeg bare. På alle gruppetimene er det 30+ på venteliste, så det er ingen vits å melde seg på. Når kan vi forvente at det blir normale tilstander igjen? Jeg vil trene men eier ikke tålmodighet til å stå i kø..

Bra at alle skal starte året med nytt liv osv, men jeg blir irritert over at det er så mye kø overalt.

Anonymous poster hash: 61e83...ee1
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så lei, hvorfor skal ALLE trene samtidig med meg? I dag var det kø på apparatene og utålmodig som jeg er gikk jeg bare. På alle gruppetimene er det 30+ på venteliste, så det er ingen vits å melde seg på. Når kan vi forvente at det blir normale tilstander igjen? Jeg vil trene men eier ikke tålmodighet til å stå i kø..

Bra at alle skal starte året med nytt liv osv, men jeg blir irritert over at det er så mye kø overalt.

Hjelpes, er SATS der kun for deg da??? Du blir rett og slett bare nødt til å sette oppe en turnus for hvor når de andre kan trene, jeg kan rett og slett ikke gi noen andre råd, jeg. Utover at du bør skjerpe deg litt, naturligvis. :icon_lol:

Gjest Whitestripes
Skrevet

Det er alltid sånn rett etter nyttår, når alle skal begynne et nytt og bedre liv. Pleier å roe seg igjen i midten av februar :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Når pleier det å roe seg med folk på treningssentrene? Er jo så sykt mange folk som liksom har satt seg nyttårsforsetter. Flesteparten forsvinner heldigvis etterhvert... men når?

Anonymous poster hash: 28e14...fb1
Skrevet

Tren på tidlig morgen og så forsvinner det der problemet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som pakker seg inn på et studio når vi har den milde og varierte naturen ute? Skjønner ikke.

Anonymous poster hash: 7362a...336
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid sånn rett etter nyttår, når alle skal begynne et nytt og bedre liv. Pleier å roe seg igjen i midten av februar :ler:

Midten av februar? Gaaaah lenge til.. da blir jeg støttemedlem fram til det. Jeg jobber lange dager så har kun tid å trene på kvelden ganske sent, men det er det tydeligvis mange andre som skal og. I helgene er det også stappfullt....

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som pakker seg inn på et studio når vi har den milde og varierte naturen ute? Skjønner ikke.

Jeg er redd for voldtektsmenn og blottere så tør ikke løpe ute.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg deltar mest på gruppetimer, så derfor er senter perfekt for meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd for voldtektsmenn og blottere så tør ikke løpe ute.

Du kan kanskje løpe sammen med noen? Eller på dagtid og i ikke altfor øde områder?

Jeg skjønner heller ikke poenget med hamstergym i et land hvor nesten alle har treningsmuligheter max ti minutter hjemmefra.

Anonymous poster hash: 718cf...c86

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Søndag kveld funka. Normale tilstander der da. Kom akkurat hjem fra trening.

Gjest Keikolina
Skrevet

Tror det er nyttårsforsetter på gang, begynner vel snart å bli glissent igjen, samboeren min gir jeg ut februar mnd. Ha ha.

Skrevet

Jeg var nr 45(!!) på venteliste på den faste timen min på SATS idag, det raste fort ned til 12 og jeg fikk faktisk plass på timen likevel! Folk melder seg på, men møter ikke opp! Dette er typisk januar.

• Liker 1
Skrevet

January Blues. Da har "alle" dårlig samvittighet og skal være overdrevent eplesunne på en gang. I slutten av måneden er det nok god plass igjen. :P

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Gi det noen uker, så er dem plassert i sofaen igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...