AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hei, Min kusine og jeg snakket litt om gjeld og sånt i går. Vi har begge endel gjeld og sliter med å betale ned. Hun har vikarjobb og jeg er i fødselspermisjon og har foreldrepenger. Min plan er å kutte ned i forbruket inkl mat samt shoppingatopp. Selvfølgelig må jeg kjøpe nødvendige ting til babyen, men så billig som mulig. Min kusine har en helt annen plan. Nemlig spille lotto! Går det an? Ser for meg at hun får enda mer økonomiske problemer. Selvfølgelig kan hun ha flaks, men hvor stor sjanse er det å vinne 100 K ++ uten å tape masse penger? Er det virkelig en realistisk plan? Anonymous poster hash: 71c1c...49a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Hun er en helvetes idiot. Hehe... Det tenkte jeg også. Men hun hadde tydeligvis gjort dette før. Spurte en bekjent om å spille for henne i sånne spille automater som var på kioskene før... Håper hun tuller i at hun faktisk ikke tenker å gjøre det. Hun er alene med mange barn!Anonymous poster hash: 71c1c...49a
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Hehe... Det tenkte jeg også. Men hun hadde tydeligvis gjort dette før. Spurte en bekjent om å spille for henne i sånne spille automater som var på kioskene før... Håper hun tuller i at hun faktisk ikke tenker å gjøre det. Hun er alene med mange barn!Anonymous poster hash: 71c1c...49a Vel, hennes problem hvis hun bruker opp pengene sine på det der.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Man taper mer enn det man tjener på det i allefall.. Anonymous poster hash: 313c7...74c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Les litt om odds og sånt. Som de sier i Vegas: "Banken" vinner alltid. Alltid. Alltid. Alle spill er lagt opp omtrent på samme måte. Det er ikke meningen at du skal vinne. Anonymous poster hash: a56d7...f24
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 50% av spillesummen blir betalt ut i gevinster i Norsk Tippings Lotto, så i gjennomsnitt må man spille for 200 000 for å vinne 100 000. Anonymous poster hash: c77a0...f79 2
Pengebingen Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Hun er nok ikke den skarpeste i skuffen.Hvorfor ingen vinner i lotto Ville definitivt valgt din vei å gå!
Gjest FuturePrimitive Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Husker ikke helt tallene, men det er MER enn 99,9999% (tror det kan være seks desimaler) sannsynlighet for at man ALDRI vinner hovedpotten i Lotto. Da har man ikke bare garanti for at man aldri vinner, men også garanti på at man taper (bruker penger på kuponger man aldri vinner på)
Ian Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Hadde heller satset på å spille poker i isåfall 1
skrue Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Er det virkelig en realistisk plan?Anonymous poster hash: 71c1c...49a Hadde dette vært realistisk hadde du sett hele verdens finanselite stå i lottokø hver uke. Endret 9. januar 2014 av skrue 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå