AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har et problem, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har vanligvis en liten følelse på hva som er det rette, men ikke nå, så jeg trenger hjelp! I fjor høst ble det slutt mellom meg og samboeren min. Dette kom veldig brått på fra min side, og jeg ble helt ødelagt. Det kom frem sider om meg selv som jeg ikke visste jeg hadde. Jeg ble desperat, jeg tryglet. Jeg gravde meg selv lengre og lengre ned. Men som alt annet så leger tiden alle sår, og jeg fikk det bedre. I høst har han angret seg hele 3 ganger. Jeg har ikke klart å si nei, og tatt han tilbake hver gang. Det føltes da som det eneste rette, det var tross alt kun han som kunne ta bort smerten jeg hadde. Sist gang var vi sammen i nesten 2 uker før han slo opp på nytt. Problemet er at han er den typen som lyver istedenfor å si sannhenten i tro om at han ikke skal såre meg. Det gjorde selvsagt at jeg ikke klarte stole på han. Siste gang han slo opp sa han at han mente alt var ødelagt og at forholdet vårt ikke kunne reddes. Dette fordi han visste jeg ikke klarte stole helt på han. Dette skjedde rett før jul, og jeg ble selvfølgelig knust denne gangen også, men det gikk raskere over siden jeg har vært gjennom det før. På en måte følte jeg også at det var det rette, han hadde jo ikke behandlet meg veldig bra i løpet av høsten akkurat. I jula begynte jeg også å snakke med en ny mann, det hjalp veldig på. Det var godt at noen viste interesse for meg igjen. Han har spurt om vi skal møtes nå etter jul og ferie, og jeg sa ja. Dette har jeg gledet meg lenge til, det ble liksom et nytt håp. Jeg hadde begynt å godta at jeg og exen min ikke hørte sammen, og jeg begynte å føle meg klar for å glemme han og gå videre i livet. Problemet kom da exen min ringte og sa at han angret igjen. Han sier han har tenkt på dette hele julen, og at han nå virkelig vet hva han vil. Han sier også at han har lært hva han har gjort feil, han sier han har lært hvor viktig det er å være ærlig med hverandre på alle omårder. Han sier han ikke har gitt 100% av seg før, men nå vil han gjøre det. Han hørtes veldig lei seg ut, og jeg fikk litt vondt i meg, jeg er fremdeles veldig glad i han. Han sa også at han vet han ikke fortjener en ny sjanse, men han ville fortelle meg dette så hadde han værtfall prøvd. Han sa jeg ikke trengte å svare enda, jeg kunne få tenke. Men jeg trenger hjelp til å tenke!!! Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg tro? Skal jeg si at vi kan snakkes om noen måneder og så se hva som føles rett da? Eller skal jeg bare glemme han helt og gå på date med han nye? Jeg er totalt forvittet- vet ikke hva jeg skal tenke eller føle lengre... Anonymous poster hash: 64f5c...3f5 Anonymous poster hash: 64f5c...3f5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Nei, når du har tatt han tilbake hele tre ganger før, hvor han har gjort det slutt igjen, så tar du han ikke tilbake! Du oppfører deg som en dørmatte overfor han. Han har absolutt fått sine sjanser, så nå får du kutte han ut tvert. Få deg noe helt annet å tenke på. Anonymous poster hash: 4861d...7dc
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Seriøst, gå videre med livet ditt, be eksen om å dra til helvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå