AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har jo fått med meg at at visse jenter begynner å lurer på når de treffer en man med få forhold bak seg og har fått med meg at i de fleste tilfeller så er det en negativt. Men jeg lurer på hvorfor det er negativt. Er det pga siden ingen andre jenter har funnet personen interessant, så blir det rart om "du" blir den første eller om at han er relativt "gammel" og singel så er det noe gale med mannen? Hadde likt å høre deres grunner til at en mann som har vært singel store deler av livet sitt, er negativt eller positivt Anonymous poster hash: 6a8f8...e68
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Erfaringer rett og slett. I forhold lærer man gjerne seg selv å kjenne og har erfaring med hvor ting gikk galt, har sine tanker om hva som må til etc. Anonymous poster hash: fe370...b8d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Erfaringer rett og slett. I forhold lærer man gjerne seg selv å kjenne og har erfaring med hvor ting gikk galt, har sine tanker om hva som må til etc. Anonymous poster hash: fe370...b8d Ikke alltid det.. Anonymous poster hash: a1966...924 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er kvinne med få forhold og møte de samme negative holdninger fra menn. Selv driter jeg i om han har få eller mange forhold bak seg bare han er en bra mann. Men jeg må vel si at i min alder (midten av 30-årene) ser det ut som de beste er tatt, selv om det selvfølgelig kan finnes unntak. Jeg skjønner jo at jeg ikke har vært noen superfangst selv, da langvarig sykdom var grunn til at jeg har få forhold bak meg. Ikke spesielt bra å fortelle på en av de første datene det, men nå er jeg i alle fall frisk og tar en lang og krevende utdanning. Anonymous poster hash: de8e0...822
Gjest Lille-pus Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har jo fått med meg at at visse jenter begynner å lurer på når de treffer en man med få forhold bak seg og har fått med meg at i de fleste tilfeller så er det en negativt. Men jeg lurer på hvorfor det er negativt. Er det pga siden ingen andre jenter har funnet personen interessant, så blir det rart om "du" blir den første eller om at han er relativt "gammel" og singel så er det noe gale med mannen? Hadde likt å høre deres grunner til at en mann som har vært singel store deler av livet sitt, er negativt eller positivt Anonymous poster hash: 6a8f8...e68 Det er veldig stor forskjell på 'få' og 'ingen'. Ingen... i voksen alder trigger en liten 'vær varsom' bjelle... 'Få' derimot er bare et tall strørre enn null, og det sier ingenting om mannen. Det siste jeg tenker er i alle fall at 'ingen andre har villet ha ham' når hun som hadde ham sist kanskje hadde ham i +10 år. Det er også en rimelig stor sannsynlighet for at han ikke har villet ha de som har kommet i hans vei frem til da vet du
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Det er veldig stor forskjell på 'få' og 'ingen'. Ingen... i voksen alder trigger en liten 'vær varsom' bjelle... 'Få' derimot er bare et tall strørre enn null, og det sier ingenting om mannen. Det siste jeg tenker er i alle fall at 'ingen andre har villet ha ham' når hun som hadde ham sist kanskje hadde ham i +10 år. Det er også en rimelig stor sannsynlighet for at han ikke har villet ha de som har kommet i hans vei frem til da vet du La oss si ingen forhold grunnet sykdom, men er frisk som en fisk nå og har et alright utseende. Det virker bare som at uansett kjønn så er man litt screwd om man er +30 år og med få til ingen forhold bak seg. Jeg kan vel si at hadde jeg møtt en jente som fanget min interesse, så hadde det ærlig talt ikke spilt noen rolle om hun hadde få forhold (eller ingen)bak seg. Jeg hadde uansett gitt det en sjanse. Anonymous poster hash: 6a8f8...e68
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Jeg bare synes det er litt synd at folk som ikke har vært like heldig med å få deg en partner, skal bli "svartelistet" på den måten. Det er vel kanskje de som er bedre å f.eks ta husarbeid og være litt mer selvstendig og lignende tilfeller. Jeg tror virkelig at det finnes gode folk der ute som hadde blitt en flott partner bare de fikk en sjanse. Anonymous poster hash: 6a8f8...e68
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har jo fått med meg at at visse jenter begynner å lurer på når de treffer en man med få forhold bak seg og har fått med meg at i de fleste tilfeller så er det en negativt. Men jeg lurer på hvorfor det er negativt. Er det pga siden ingen andre jenter har funnet personen interessant, så blir det rart om "du" blir den første eller om at han er relativt "gammel" og singel så er det noe gale med mannen? Hadde likt å høre deres grunner til at en mann som har vært singel store deler av livet sitt, er negativt eller positivt Anonymous poster hash: 6a8f8...e68 Har kun erfaring ang min ex.. Han hadde aldri hatt dame før, men han var på flørtern og hadde lett med seg ei dame hjem. Så han hadde jo draget ute på byen. Men av en eller anna merkelig grunn greide han å få napp på meg. Jeg prøvde jo å si vi alltids kunne være venner, men han ønsket noe mere..så endag var det gjort, jeg greide falle for han og kysse han :O Joda ble jo forelsket. Vi hadde det veldig fint ilag og han var romantisk og alt det der, MEN, og ja det er et stort MEN. Når vi var ute ble det bare tull. Han likte tydligvis fremdeles og flørte :O Og hver bytur ente opp med krangling, for jeg godtok ikke sånt. Var litt dum og snoket inne på Blink, og fant ut hvor han hadde vært å besøkt, og kunne legge inn en kommentar til ei jente at hun var pen, sexu, deilig osv :O Fikk til slutt vite han hadde tatt med seg ei dame hjem fra byen fra en kompis. Jeg var ikke ute sammen med han da. Og da jeg konfronterte han med det hadde han verdens dårligste unnskylding og at ingenting skjedde!! Så du skjønner kanskje hvordan det ente.. Og han har ikke hatt dame siden, og det er flere år siden nå. Kan ikke få i pose og sekk. Så ja jeg er skeptisk til de som har vært single alt for lenge. Om de greier å legge fra seg ungkarslivet og forholde seg seriøst og trofast i et forhold.. Mulig min ex er et ekstremtilfelle.. Men hørte i ettertid av ei venninne etter det var slutt, som bodde nær han. Ofte hun så i helgene ei ny dame forlot boligen en lørdags eller søndagsmorgen der han bodde.. Så han er vel sikkert sånn enda vil jeg tru.. Glad vi ikke rakk å flytte ilag.. Anonymous poster hash: 90f7a...c3b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Erfaringer rett og slett. I forhold lærer man gjerne seg selv å kjenne og har erfaring med hvor ting gikk galt, har sine tanker om hva som må til etc. Anonymous poster hash: fe370...b8d Hvorfor ting gikk galt? eh eneste grunnen jeg kan tenke meg der hvor et forhold bryter er, Utroskap, jenta/gutten er en dust eller noe annen dårlig grunn... La oss si utroskap, om du hadde vist at han/hun du kommer til å bli sammen med ble singel fordi hun/han har vært utro hadde du forsatt stolt 100% på han da? Anonymous poster hash: 0a3d9...795
septemberbrura Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er mer skeptisk til menn med mange forhold bak seg enn menn på 30 + med veldig få forhold bak seg. At man lærer seg selv bedre å kjenne når man er i forhold, er en sannhet med modifikasjoner. En mann som går når det blir vanskelig og hopper inn i et nytt forhold straks og fortsetter slik gjennom livet, viser tvert imot at han ikke lærer av sine feil. En mann som velger å være singel en lang periode etter brudd, kan derimot ha tatt seg tid til den nødvendige refleksjonen omkring hva som gikk galt og hvordan fortsette dersom han inngår et nytt forhold.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er mer skeptisk til menn med mange forhold bak seg enn menn på 30 + med veldig få forhold bak seg. At man lærer seg selv bedre å kjenne når man er i forhold, er en sannhet med modifikasjoner. En mann som går når det blir vanskelig og hopper inn i et nytt forhold straks og fortsetter slik gjennom livet, viser tvert imot at han ikke lærer av sine feil. En mann som velger å være singel en lang periode etter brudd, kan derimot ha tatt seg tid til den nødvendige refleksjonen omkring hva som gikk galt og hvordan fortsette dersom han inngår et nytt forhold. Nei, men det er heller ikke den typiske gruppen av menn som forblir langtidssingle. Går man fra forhold til forhold har man i det minste draget og man møter alltids noen det klaffer bra nok med til slutt. De fleste menn som er langtidssingle kan gå årevis eller sågar tiår uten forhold og da stiller saken dessverre seg annerledes for de fleste kvinner, jeg observerer dette ganske enkelt som mann. Har han få og korte forhold eller i verste fall ingen så er han dessverre merket for livet. Ja, kynisk, rått og brutalt, menn sånn er det bare. Anonymous poster hash: 354e4...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå