AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 For å gjøre en historie kort: mannen min som jeg har vært gift med i et par år, har en vennekrets som ikke er av min favoritt. Men takket ja til den vennekretsen da jeg valgte å tilbringe livet mitt med ham. Den ene vennen hans har spredd falske rykter om meg og generelt snakket dritt om meg til min kjære. Dette var før vi ble gift! Jeg ga ham da et ultimatum (ettersom dette gjentok seg ved flere anledninger) at han må velge mellom oss. Han valgte meg, noe jeg ble veldig glad for, fordi denne "vennen" lagde unødvendig drama mellom oss. Men nå finner jeg ut at de møtes noe han tilfeldigvis glemmer å fortelle meg! Jeg ser på dette som et unødvendig svik da han vet hvor lei meg jeg blir av disse falske anklagene han kommer mot meg med. Men jeg går jo ikke fra han på grunn av dette! Jeg kunne bare ønske han faktisk holdt det han lovet og respekterte følelsene mine såpass. Usikker på hvordan jeg skal ta dette opp med han, da jeg trodde det var en sak vi var ferdige med for 1 års tid siden!! Noen som har hatt lignende opplevelser med venner av mann/kjærste?Anonymous poster hash: 7264f...9b9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 * rundt to år siden!Anonymous poster hash: 7264f...9b9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 * rundt to år siden!Anonymous poster hash: 7264f...9b9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Ja, det har skjedd her også med mannen min. Han hadde en krangel med kompisen sin og kompisen hans likte ikke at han ville gifte seg med meg. Mannen min sa han ikke ville møte han mer uansett. Men for ikke så lenge siden oppdaget jeg at det har vært hyppige møter under dekke av andre unnskyldninger. Det blir bare for falsk for min del. Og det ødelegger også min tillit til min mann. Jeg lurer på hva annet han lyver om til meg. Anonymous poster hash: b6fb6...473
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Ja, det har skjedd her også med mannen min. Han hadde en krangel med kompisen sin og kompisen hans likte ikke at han ville gifte seg med meg. Mannen min sa han ikke ville møte han mer uansett. Men for ikke så lenge siden oppdaget jeg at det har vært hyppige møter under dekke av andre unnskyldninger. Det blir bare for falsk for min del. Og det ødelegger også min tillit til min mann. Jeg lurer på hva annet han lyver om til meg.Anonymous poster hash: b6fb6...473 Akkurat det samme jeg tenker på, hva annet lyver han om? De var veldige gode venner før vi traff hverandre men hadde det vært min venninne hadde jeg dumpet henne for lengst.... Vanskelig situasjon!Anonymous poster hash: 7264f...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå