AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Merkeligste elghunden jeg har sett i allefall og det blir liksom litt rart å bruke "begrepet elghund" om en hvilken som helst hunderase/raseblanding som jakter elg. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10149194Anonymous poster hash: 2c1a2...9a9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Synes det så ut som en elghund jeg. Anonymous poster hash: 84e04...01f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Nnnnei.....den så mer ut som en blanding/husky. Bilde er hentet fra Google etter søk på elghund. Anonymous poster hash: 2c1a2...9a9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Se på svensk elghund du. Anonymous poster hash: 84e04...01f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Og hvorfor skulle en "proff" jeger bruke husky.. Anonymous poster hash: 84e04...01f
daemonia Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Var det det rareste ved den saken? For min del var det rareste ved saken at det insinueres at ulven angriper uprovosert og med hensikt å drepe....
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jämthund - en svensk elghund. Så det er ikke feil. Det er bare ikke den norske elghunden de fleste ville anta det var.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Var det det rareste ved den saken? For min del var det rareste ved saken at det insinueres at ulven angriper uprovosert og med hensikt å drepe.... Det er jo bikkja, som angriper ulven. Ulven forsvarer seg og ønsker å komme seg vekk fra situasjonen. Ser i hvert fall slik ut på min trege og hakkende pc.
Petra75 Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Jamte er elghund. Det er ikke Norsk elghund grå (eller svart), men likefullt en elghund.
daemonia Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Det er jo bikkja, som angriper ulven. Ulven forsvarer seg og ønsker å komme seg vekk fra situasjonen. Ser i hvert fall slik ut på min trege og hakkende pc. Ja nettop. Men likevel så vil VG fremstille det som at det er ulven som angriper uprovosert og at det bare er flaks som gjør at hunden overlevde. Det er det rare her, ikke at rasen var feil.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Ja nettop. Men likevel så vil VG fremstille det som at det er ulven som angriper uprovosert og at det bare er flaks som gjør at hunden overlevde. Det er det rare her, ikke at rasen var feil. Jamenatte ulv er jo verdens farligste dyr jo. Blodtørstige lystmordere... ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå