Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2004 #1 Skrevet 17. mai 2004 på pakningen, så tok jeg meg èn rett som det var. Smakte nam-nam. men burde jeg ha stekt den først? *ler* Det stod altså stekt.... da betyr det vel at den er stekt fra før?
Gjest GreenSky Skrevet 17. mai 2004 #2 Skrevet 17. mai 2004 Kanskje du heller skulle posta denne på "mat og drikke"? Men altså, ostesnitzelene er halvstekte, du blir ikke dårlig om du spiser dem "rå". Hvis det var det du beskymret deg over?
Gjest 1111 Skrevet 17. mai 2004 #3 Skrevet 17. mai 2004 Den er halvstekt ja. så du kan godt spise den rett fra pakken, men det kan jo umulig smake godt
Icy Skrevet 17. mai 2004 #4 Skrevet 17. mai 2004 Den er steikt ja. Den er steikt akuratt så mye at den er gjennomsteikt. Men er nok neppe noe godt... ikke er den litt sprø heller.. og ingen farge... steik den neste gang du så er den sikkert bedre
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Oj..det finnes faktisk som liker ostesnitzel...det var alles mareritt på folkehøyskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå