Gå til innhold

Nytt profilbilde på sukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner har en profil på sukker.no. Tidligere har han hatt noen laidback bilder av seg selv, men nå er det plutselig byttet ut med et bilde av han i dress. Han bruker bare dress til bryllup/begravelser og han har heller ikke jobb. Han var gift men ble kastet ut av kona etter at hun oppdaget at han var utro.

Er det ikke litt sløvt å legge ut et bilde av seg i dress og fremstille seg som en forretningsmann når han ikke er det? Singel og desperat much?

Anonymous poster hash: afa5c...6ff
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at han synes det var et fint bilde av han...?

Når jeg legger ut bilder av meg selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva jeg har på meg av klær, så lenge bildet er fint.

AnonymBruker
Skrevet

Nei han har hatt ute mye finere bilder tidligere.

Skrevet

Nei han har hatt ute mye finere bilder tidligere.

Det er det da ikke du som bestemmer. Du synes de er finere. Det er i hvert fall tydelig for meg at mange ikke deler min oppfatning av hva som er et fint bilde. :laugh:

Mange har også komplekser for forskjellige ting. Jeg kan synes at et bilde av meg er helt forferdelig fordi nesa mi ser så stor ut f.eks., uten at andre tenker på det - og jeg kan synes at et bilde av meg er kjempefint fordi jeg føler det ser pent ut, selv om det er av dårlig kvalitet/mørkt/kjedelig.

Skrevet

I albumet mitt har jeg et bilde med en tiger. Men jeg tar ikke alltid tigeren med på date.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva med at han fremstiller seg som en forretningsmann og han er arbeidsledig da, er ikke det over the top?

Gjest Søgni
Skrevet

Fremstiller man seg virkelig som "forretningsmann", og kan beskyldes for å villede folk via nettdating, fordi man har profilbilde av seg selv i dress når man er arbeidsledig?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fremstiller man seg virkelig som "forretningsmann", og kan beskyldes for å villede folk via nettdating, fordi man har profilbilde av seg selv i dress når man er arbeidsledig?

Ja. Kommer lengst med ærlighet. .

Anonymous poster hash: 0f13b...dae

AnonymBruker
Skrevet

Men herregud da, alle menn eier en dress.

Anonymous poster hash: d86c5...c19

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Haha, hva er det ærlige antrekket for en arbeidsledig?

Menn er ofte veldig kjekke i dress, så jeg skjønner godt at noen menn velger å ha profilbilde av seg selv i dress på en nettdatingside, jeg. Man er dessuten ikke akkurat Sherlock hvis man hopper til den konklusjonen at noen er "forretningsmann", eller at antrekket de har på profilbildet er arbeidsantrekk, kun ut fra et profilbilde.

Må si jeg blir glad for å ikke drive med nettdating når jeg leser tråder som dette. Alt blir jo slaktet.

Endret av Søgni
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han fremstiller seg jo som noe han ikke er, både i tekst og bilde. Er det ok å lyve om det på en datingside?

Skrevet

Slutt med den snokingen på eks-mannen din sin sukkerprofil du..... Du virker en smÆvle bitter...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke min eksmann (jeg er mann btw), han er en bekjent av familien min og jeg oppdaget helt tilfeldig at han hadde en profil der.

Skrevet

Det er ikke min eksmann (jeg er mann btw), han er en bekjent av familien min og jeg oppdaget helt tilfeldig at han hadde en profil der.

Yea, right :D

"Er det ikke litt sløvt å legge ut et bilde av seg i dress og fremstille seg som en forretningsmann når han ikke er det? Singel og desperat much?"

Nei, jeg synes ikke det er "sløvt". Hvorfor skulle det være det egenlig?

Nå har jeg aldrig satt min fot på hverken sukker eller andre dating-sider, men jeg kan aldrig tenke meg at det er slik at alle er inneforstått med at det kun er profilbilde i "arbeideidsklær" som gjelder...

Singel? Sikkert, og naturlig nok siden det er en datingside and such.Desperat, kanskje :vetikke:

Lurer egenlig på hvorfor du lurer så fælt på denne karen.... Stalking MUCH???

AnonymBruker
Skrevet

Yea, right :D

"Er det ikke litt sløvt å legge ut et bilde av seg i dress og fremstille seg som en forretningsmann når han ikke er det? Singel og desperat much?"

Nei, jeg synes ikke det er "sløvt". Hvorfor skulle det være det egenlig?

Nå har jeg aldrig satt min fot på hverken sukker eller andre dating-sider, men jeg kan aldrig tenke meg at det er slik at alle er inneforstått med at det kun er profilbilde i "arbeideidsklær" som gjelder...

Singel? Sikkert, og naturlig nok siden det er en datingside and such.Desperat, kanskje :vetikke:

Lurer egenlig på hvorfor du lurer så fælt på denne karen.... Stalking MUCH???

Tro hva du vil. Følte du deg truffet kanskje?

Skrevet

Tro hva du vil. Følte du deg truffet kanskje?

Ahhh, you got me!

Skrevet

Øø du får jo bare opp de kvinnelige profilene da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis han selv søker menn? :P

Anonymous poster hash: 590ea...dc7
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han synes det var et fint bilde av han...?

Når jeg legger ut bilder av meg selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva jeg har på meg av klær, så lenge bildet er fint.

Men det er ikke så spennende med et bilde av seg selv i dress....

Men TS har han noen flere bilder da?

Anonymous poster hash: 4ca69...d4d

AnonymBruker
Skrevet

Han fremstiller seg jo som noe han ikke er, både i tekst og bilde. Er det ok å lyve om det på en datingside?

Nei du skal ikke lyve ALDRI gjør det, man kommer seg ikke unna med det så heller vær ærlig, trenger ikke å si alt men heller vær ærlig!

Anonymous poster hash: 4ca69...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...