Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart et halvt år nå. Alt er veldig bra utenom en ting; han kysser meg nesten aldri. Og om han gjør det er det bare et enkelt kyss, det er aldri sånn at vi sitter og kliner i sofaen. Jeg syns det er ganske trist og føler at han ikke vil ha meg. De jeg har vært sammen med tidligere har nesten ikke greid å holde seg unna. Jeg spurte han hvorfor og da sa han at han er sjenert og det fortsatt er uvant å være sammen med noen. Han er ofte den som tar initiativ til sex, så syns det var et litt rart svar.

Noen som har noen tanker om dette eller har hatt det sånn?

Anonymous poster hash: fbebd...67e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men avviser han deg hvis du kysser han da?

AnonymBruker
Skrevet

Han gjør ikke det

Skrevet

Åh, det er trist. Pleier du å kysse han da? Kanskje du kan snakke med han om det? At du savner å kysse mer. Hvis du ikke har forsøkt det allerede. Lykke til!:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk :) har prøvd å snakke med han ja, men fikk ikke så mye ut av det. Jeg har blitt leit av at det alltid er han som kysser han, får prøve litt til.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du tanntråd og tungeskrape hver dag? Og har ellers god munnhygiene?

Anonymous poster hash: e3414...549

AnonymBruker
Skrevet

Min har det problemet at hvis jeg begynner å kline med han, så må han avbryte for da reagerer det nedi buksa på han *humre* Men litt synd siden jeg aldri kan sitte å kline oppi sofaen som jeg har gjort med de i tidligere forhold da.. Han er kanskje lettantennelig..

Men kan jo være han er sjenert som han sier. Det er lettere å ta intitiv til sex enn å sitte oppi sofaen og kose. Gi han litt tid :)

Anonymous poster hash: 0e391...99e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god munnhygiene ja. Skal prøve å gi han litt tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Det vil ikke endre seg :P Noen er litt mer tilbaketrukket på det.

Søstra mi har vært i et forhold med en mann i 15 år som ikke liker å holde hender, kysse offentlig osv. Hun hadde sikkert likt det, men det har ikke stått i veien for dem, og man må rett og slett spørre seg selv: Kan du være lykkelig med denne fyren, selv om han er en sånn og sånn?

Godta at han er sånn, ikke mas. Prøvd heller å få en iskrem/softis en gang i måneden pga det ;)

Anonymous poster hash: 9e9f2...661
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også litt sånn. Eller, jeg har aldri holdt meg tilbake på privaten, det er der "klining" foregår.

Mens jeg og eksen fortsatt var på datern, husker jeg at han gjorde meg ukomfortabel i en setting vi var ute på byen sammen. Det var nær stengetid:

Meg: Sitter på en barkrakk og dingler litt med bena. Tenker på om jeg skal vente i en time på buss, eller om jeg skal slenge meg inn i en taxikø.

Han: Sier noe

Meg: Ser på han - og får han helt opp i ansiktet.

Jeg forventet (og godtar) et "kyss", sånn småkyss. Men han klinte som om vi skulle vært helt alene. Jeg så for meg sånn ekkel "fyllaklining" eller "ekkel offentlig smatteklining".

Uuuuææææh. Jeg liker det bare ikke.

Anonymous poster hash: 0855b...a6a
AnonymBruker
Skrevet

Kunne forstått det hvis det var ute blant andre han ikke ville det. Men han vil ikke når vi er alene heller. Jeg får vel prøve å komme over det. Selv om det er veldig vanskelig. Men jeg elsker han og vil ikke miste han for alt i verden <3

AnonymBruker
Skrevet

Om han alltid har vært sånn så er det jo ingenting unormalt med det. Selv om det vanligste er å like det så er det faktisk ikke alle som synes kyssing og klining er noe særlig (jeg er en av de). Det kan være vanskelig for folk å forstå og respektere, og derfor kan det ofte være enklere med en unnskyldning (som at man er sjenert etc.) fordi det rett og slett oppleves som flaut å ikke like å kysse og kline fordi det skal jo liksom være det mest naturlige i verden som alle skal like. Nå vet jeg jo ikke om dette er tilfellet med kjæresten din men tenkte jeg kunne dele min erfaring.

Anonymous poster hash: 463eb...f8a
AnonymBruker
Skrevet

Ville også legge til at det selvfølgelig ikke betyr at jeg liker kjæresten min noe mindre av den grunn.

Anonymous poster hash: 463eb...f8a
AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig ærlig med alt annet så blir litt overraska hvis det er sånn. Han har hele tida sagt at det kommer til å bli bedre etterhvert, men syns det er rart at det skal ta over seks måneder. Så det kan jo hende du har rett. Jeg skal snakke med han til helgen, så sier jeg ikke mer om det. Er nok vanskelig for han at han vet jeg føler så mye på det.

Skrevet

her kysser typen så mye at jeg aldri får "tid". gidder ikke kysse hele tiden....

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som liker å kysse. For meg er kyssing forspill, og ikke noe jeg har interesse av utenom sex, annet enn et nuss på kinnet i stedet for klem til folk som står meg nær.

Anonymous poster hash: 727f6...fa0
Skrevet

Eksen min var sånn, veldig lite kyssing når det ikke var i forbindelse med sex. Jeg ble dumpet noen mnd. inn i forholdet, og tolket selvfølgelig det med lite kyssing som mangel på følelser... men det var lite kyssing helt fra starten av, når det tross alt var noe følelser i alle fall. Greit å se at mange her skriver at de ikke liker kyssing, selv om de skiller seg ut fra flertallet. Eksen min var veldig fysisk ellers, med kosing og sånt, så da er det vel bare sånn at ikke alle er komfortable med kyssinga.

Du får vel bare gi han tid, og kanskje bare akseptere at han er den typen! Så lenge han er av typen som liker andre former for fysisk nærhet er det jo noe man burde kunne leve med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...