katemoss Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hei! Jeg er en jente med en relativt grei kropp. Ikke tynn, men ikke feit. Har litt cellulitter, og ikke så veldig trent. Ansiktet er også ganske så normalt, men føler at ansiktet er penere enn kroppen. Hva er det egentlig gutter er mest interesert i? Hva er det de foretrekker mest av et pent ansikt eller flott kropp?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 *sukk*Plutselig føler jeg meg veldig gammel, og det er bra! Anonymous poster hash: 014f1...7eb 4
Gjest Coolaid Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hva er det de foretrekker mest av et pent ansikt eller flott kropp? Deg. Hele mennesket. Alt du ser i speilet + personligheten din. Slapp av, du er mer enn god nok. Endret 5. januar 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Ansiktet. Kroppen kan man jo trene fin. Verre med fleisen. Anonymous poster hash: 1984d...980
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Menn vil ha i pose og sekk. Om en kvinne ikke er pen, kan hun være så fantastisk hun bare vil, for menn vil hun bare være usynlig. Anonymous poster hash: f57b7...514 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er som deg TS. Har et veldig pent og nydelig ansikt men kroppen derimot er ikke så fin. Anonymous poster hash: f43df...37e
Gjest Lille-pus Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Deg. Hele mennesket. Alt du ser i speilet + personligheten din. Slapp av, du er mer enn god nok.
Gjest Superwoman! Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Ansikt! Om man skal ha unger med mannen må jeg jo like ansiktet på han. Kropp kan alltid forandres/trenes, men ansiktet kan ikke forandres (uten kirurgi). 1
Nowayback Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg er en jente med en relativt grei kropp. Ikke tynn, men ikke feit. Har litt cellulitter, og ikke så veldig trent. Ansiktet er også ganske så normalt, men føler at ansiktet er penere enn kroppen. Hva er det egentlig gutter er mest interesert i? Hva er det de foretrekker mest av et pent ansikt eller flott kropp? Ansikt!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Ansikt Anonymous poster hash: 1289c...0dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Det første som slår meg: Ansikt. Men jeg ville ikke vært sammen med en under- eller overvektig mann, ettersom det vitner om fraværende interesse for å ta vare på egen helse. Anonymous poster hash: f33e8...aa3
Adhara Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå