Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva får jenter til å tro at det er greit å skrive flørtete meldinger til en som har kjæreste? Hva vil de egentlig oppnå? Kjæresten min mottok i går en melding fra ei jente jeg ikke kjenner (hun bor i hjembyen hans, vi er begge studenter i en annen by), hvor hun kalte han gutten sin og slang på et hjerte. Jeg ble naturligvis forbanna og han bare ga meg telefonen så jeg fikk se hele samtalen. Hun har sendt han mange meldinger, han har ikke svart på veldig lenge. De gangene han har svart tidligere så har han vært kort og lite hyggelig, men hun gir seg faktisk ikke. Jeg fikk vite at de var sammen for et år siden og det er jo helt klart at hun ikke har kommet seg videre. Hvorfor fortsetter hun når han ikke gir noe respons tilbake og når hun vet han har kjæreste?

Anonymous poster hash: df8bd...89d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke bryr seg om henne, er det best om du gjør det samme

Anonymous poster hash: ea9e5...be9
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ha svart og slettet svarene.

Anonymous poster hash: 82128...125

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke bryr seg om henne, er det best om du gjør det samme

Prøver virkelig å la være. Har ikke snakket noe mer med han om det etter i går, men jeg tenker jo litt på det nå merker jeg. Synes da at han har håndtert det bra, men jeg forstår ikke helt hvorfor hun gjør dette? Hvorfor ikke bare gi slipp?

AnonymBruker
Skrevet

Prøver virkelig å la være. Har ikke snakket noe mer med han om det etter i går, men jeg tenker jo litt på det nå merker jeg. Synes da at han har håndtert det bra, men jeg forstår ikke helt hvorfor hun gjør dette? Hvorfor ikke bare gi slipp?

Hun har kanskje en forventning om at det fortsatt er noe mellom dem og har sikkert tankegang i retning av "Jeg hadde han først". Hvis hun vet at dere er sammen, er det veldig smålig av henne å drive på på den måten

AnonymBruker
Skrevet

Hun har kanskje en forventning om at det fortsatt er noe mellom dem og har sikkert tankegang i retning av "Jeg hadde han først". Hvis hun vet at dere er sammen, er det veldig smålig av henne å drive på på den måten

Hun vet det. I den siste meldingen han hadde svart henne så spurte hun om han fortsatt var sammen med meg, da hadde han svart ja. Det er det siste han skrev til henne. Men hun gir seg ikke, kaller han klengenavn og gutten sin og hjerter og kyss og sier hun savner han og tenker på han. Det er bare veldig spesielt for meg, jeg forstår ikke tankegangen.

Skrevet

Han kan ha svart og slettet svarene.

Anonymous poster hash: 82128...125

Uh oh... :kyss::pisk:

Vet du hva han svarte?

Gjest Awzm me
Skrevet

Har han bedt henne slutte? Eller kan han ikke slette/blokkere henne?

AnonymBruker
Skrevet

Har han bedt henne slutte? Eller kan han ikke slette/blokkere henne?

Han sa han ikke ville være slem, så han har liksom avvist på en hyggelig måte da, og ignorert henne. Men han ville ikke slette/blokkere eller direkte fortelle henne at hun må slutte. Men han har jo sagt han har kjæreste og han ignorerer det meste hun skriver..

AnonymBruker
Skrevet

Uh oh... :kyss::pisk:

Vet du hva han svarte?

Var ikke jeg (TS) som skrev den kommentaren om sletting, men jeg tror ikke han har slettet noe, fordi meldingene hennes var ikke svar på noenting, de var nye meldinger liksom hvis du skjønner. I noen av de klaget hun også over at han aldri svarte lenger og at de hadde lite kontakt..

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din høres ut som en fornuftig og oppriktig type. Kanskje denne jenta har et håp om at denne kontinuerlige kontakten skal skape sprekker i forholdet deres. Men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg ikke brukt så mye energi på dette :) om dere har det fint sammen og du stoler på kjæresten din så kan det være det samme hva hun skriver. Og som du sier, han svarer ikke og han har vist deg samtalen :) det er grunnlag nok for å la det gå :) men skjønner absolutt frustrasjon din rundt dette!

Anonymous poster hash: 82638...988

Skrevet

Var ikke jeg (TS) som skrev den kommentaren om sletting, men jeg tror ikke han har slettet noe, fordi meldingene hennes var ikke svar på noenting, de var nye meldinger liksom hvis du skjønner. I noen av de klaget hun også over at han aldri svarte lenger og at de hadde lite kontakt..

Høres ut som en solid type :) Man kan ikke akkurat forhindre slike eksternaliteter!

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Han sa han ikke ville være slem, så han har liksom avvist på en hyggelig måte da, og ignorert henne. Men han ville ikke slette/blokkere eller direkte fortelle henne at hun må slutte. Men han har jo sagt han har kjæreste og han ignorerer det meste hun skriver..

Jeg hadde syntes det var rart. Jeg ville ihvertfall krevd at han hadde sagt i fra og at er er ubehagelig og upassende når hun snakker slik til han

• Liker 1
Skrevet

Hun kaller ham gutten sin for uten grunn??

AnonymBruker
Skrevet

Hun kaller ham gutten sin for uten grunn??

Han var jo det en gang i tiden da. Jeg vet ikke hvorfor hun gjør det lengre. Det er jo det jeg lurer på, hva som får jenter til å oppføre seg slik?

Skrevet

Han var jo det en gang i tiden da. Jeg vet ikke hvorfor hun gjør det lengre. Det er jo det jeg lurer på, hva som får jenter til å oppføre seg slik?

Er du sikker på at det ikke er noe mellom dem fremdeles?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det ikke er noe mellom dem fremdeles?

Ja :)

Skrevet

Ja :)

Vel, vet om litt vel mange kvinner som har oversett alle tegn fra fyren sin om at de faktisk følger opp en flørt og bare legger skylden på den andre kvinnen. Du får håpe at du ikke er en av dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han må jo svare kontant at hun skal slutte å kontakte ham. Ellers vil jeg anta at han liker oppmerksomheten. Evt. ha henne der som en back up i tilfelle ting ikke fungerer mellom dere i fremtiden.

Hvis en ex plaget meg og det også plaget typen hadde jeg bedt ham ligge unna og la meg være. Hadde ikke latt det dure og gå og så vist meldingene til typen (med mindre jeg var 14 og ville at han skulle vite hvor populær jeg er...).

Anonymous poster hash: 6f2e3...1ee
Gjest avocadoen
Skrevet

Er da mannfolk som gjør dette med meg og, så har ikke noe med jenter å gjøre. Er nok like ille begge kjønn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...