AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg skal til Las Vegas til sommeren og vurderer å ta restylane/botox mens jeg er der. Har googlet men får jo opp hundrevis av klinikker som tilbyr dette. Hvordan vet jeg hvilken jeg skal velge? Jeg har aldri tatt botox før, tenk om jeg får en allergisk reaksjon og blir skeiv i trynet eller noe.. haha! Er det noen som har gjort dette i USA? Evt anbefale en klinikk. Anonymous poster hash: 0c2a9...3ad
Neket Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Sjekket da jeg var i Florida, og det var ca samme pris som de jeg bruker i Norge. Har fått inntrykk av at det finnes veldig mange useriøse aktører der borte.
Miss Lucky Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Prisene er ikke så ulike prisene i Norge. Så da ville jeg heller valgt å gjøre det her
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Bruker botox selv og legen jeg bruker sier at de bruker større doser med botox i USA enn her. Så resultatet kan sikkert bli mer drastisk "over there" enn her hjemme og full effekt får du uansett ikke før 1-2 uker etter injeksonene. Så da blir det jo vanskelig å klage også. Anonymous poster hash: e8517...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå