AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg og eksen var sammen i 7 mnd. Han vsr sværy opptatt og vi fikk sjelden tid sammen. Jeg støttet han i det han gjorde og ventet og ventet, men en dag gikk jeg tom. Jeg gjorde det slutt for ca 1,5 mnd siden, men vi har hatt kontakt innimellom i ettertid. Jeg er uendelig glad i han, men for meg var det ikke godt nok med så lite tid sammen eller kontakt. Vi har rotet et par ganger siden det ble slutt. Han har lagt seg flat i det siste og sier han vil ha meg for resten av livet.. Jeg "flørtet" litt med en mann for 2 uker siden. Ingen følelser inni bilde. Bare meldinger på facebook. Jeg møtte en annen som har skrevet et par meldinger til meg også, men det har ikke skjedd noe. Jeg har nok vært følelsemessig forvirret.. En del av meg savnet eksen, men fornuften sa til meg at det ikke var rett.. At jeg har flørtet med andre er jo ikke bra, men sånn ble det. Eksen hadde lest alle meldingene og i går haglet det inn med stygge meldinger. Han tror at jeg har vært utro.. Alikevel skriver han lange meldinger om at han hadde tenkt hele julen og han hadde skjønnt hvordan han hadde vært mot meg, at han elsket meg og kom til å elske meg mer og mer for hver dag.. Masse greier om hva som skulle til.. Men nå var det for sent.. Han avsluttet med å skrive at han skulle stoppe å skrive for det var paetisk. Jeg føler meg skikkelig rotten i dag. Jeg har aldri ønsket såre han. Jeg er ikke en dame som bare har sex for å ha sex. Jeg gjorde noe dumt og han fant ut av det. Kanskje det var til det beste, ellers hadde vi kanskje holdt på sånnt lenge..Jeg har ikke skrevet noe mer til han. Har lyst å få en skikkelig avslutning, men samtidig gjør det kanskje vondt verre.. Han tror nok det værste og jeg skjønner jo han godt, selv om han skrev at han kunne tilgi at jeg hadde vært med andre pga hvordan forholdet vårt hadde vært i det siste. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon?Anonymous poster hash: da96f...278
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 litt for langt til å lese, men ser ikke problemete. jenter gjør dette mot menn hele tiden uten at noen tar dem for det. Anonymous poster hash: 26592...70f 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Dere var da ikke sammen da du flørtet med dem og det har ikke engang skjedd noe mer? Da kan han da ikke anklage deg for å være utro. Det er han som burde legge seg flat etter å ha lest dine fb-meldinger.. Jeg for min del ville ikke vært sammen med noen som snoket i mine private meldinger.
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 litt for langt til å lese, men ser ikke problemete. jenter gjør dette mot menn hele tiden uten at noen tar dem for det.Anonymous poster hash: 26592...70f men vet du ikke at det er helt greit at kvinner gjør slikt. Men ikke når menn gjør slikt
primadonna Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Bytt passord. Gå på facebooken din og sjekk hvor den er pålogget de siste dagene. Har dere gjort det slutt kan han ikke s itte der å snoke. han må komme seg videre og akseptere det
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar. Han har nok klart å finne ut av koden min. Jeg har byttet den nå! Jeg har aldri tenkt tanken å sjekke andre sine meldinger. Vi har hatt kontakten og han var her hos meg på fredag. Han er et brent barn og har nok vært usikker. Uansett det er ikke greit. Vi var ikke sammen når jeg flørtet, men jeg har hatt kontakt med eksen i ettertid. Det er kanskje ikke greit.. Når jeg har skiftet passord kan han vel ikke være inne på min profil fortsatt?? Han har trekkt sine egne konkluksjoner ut i fra hva han har sett i innboksen min..Anonymous poster hash: da96f...278
primadonna Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Du går inn https://www.facebook.com/settings?tab=security Så er det en plass det står active sessions, der trykker du edit. Trykk end activity på de plassene du ikke er på :-)
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Takk for svar. Han har nok klart å finne ut av koden min. Jeg har byttet den nå! Jeg har aldri tenkt tanken å sjekke andre sine meldinger. Vi har hatt kontakten og han var her hos meg på fredag. Han er et brent barn og har nok vært usikker. Uansett det er ikke greit. Vi var ikke sammen når jeg flørtet, men jeg har hatt kontakt med eksen i ettertid. Det er kanskje ikke greit.. Når jeg har skiftet passord kan han vel ikke være inne på min profil fortsatt?? Han har trekkt sine egne konkluksjoner ut i fra hva han har sett i innboksen min..Anonymous poster hash: da96f...278 Tror det kommer et spørsmål om automatisk avlogging av andre enheter der du er logget inn når du bytter passord. Om du velger det, så vil han bli logget av om han har profilen din åpen. Om dere ikke var sammen da du flørtet med andre, så har han jo ikke noe med det. At han trekker konklusjoner bassert på sniking får være hans sak, og noe han får leve med selv. Glem han, og kom deg videre. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Jeg og eksen var sammen i 7 mnd. Han vsr sværy opptatt og vi fikk sjelden tid sammen. Jeg støttet han i det han gjorde og ventet og ventet, men en dag gikk jeg tom. Jeg gjorde det slutt for ca 1,5 mnd siden, men vi har hatt kontakt innimellom i ettertid. Jeg er uendelig glad i han, men for meg var det ikke godt nok med så lite tid sammen eller kontakt. Vi har rotet et par ganger siden det ble slutt. Han har lagt seg flat i det siste og sier han vil ha meg for resten av livet.. Jeg "flørtet" litt med en mann for 2 uker siden. Ingen følelser inni bilde. Bare meldinger på facebook. Jeg møtte en annen som har skrevet et par meldinger til meg også, men det har ikke skjedd noe. Jeg har nok vært følelsemessig forvirret.. En del av meg savnet eksen, men fornuften sa til meg at det ikke var rett.. At jeg har flørtet med andre er jo ikke bra, men sånn ble det. Eksen hadde lest alle meldingene og i går haglet det inn med stygge meldinger. Han tror at jeg har vært utro.. Alikevel skriver han lange meldinger om at han hadde tenkt hele julen og han hadde skjønnt hvordan han hadde vært mot meg, at han elsket meg og kom til å elske meg mer og mer for hver dag.. Masse greier om hva som skulle til.. Men nå var det for sent.. Han avsluttet med å skrive at han skulle stoppe å skrive for det var paetisk. Jeg føler meg skikkelig rotten i dag. Jeg har aldri ønsket såre han. Jeg er ikke en dame som bare har sex for å ha sex. Jeg gjorde noe dumt og han fant ut av det. Kanskje det var til det beste, ellers hadde vi kanskje holdt på sånnt lenge..Jeg har ikke skrevet noe mer til han. Har lyst å få en skikkelig avslutning, men samtidig gjør det kanskje vondt verre.. Han tror nok det værste og jeg skjønner jo han godt, selv om han skrev at han kunne tilgi at jeg hadde vært med andre pga hvordan forholdet vårt hadde vært i det siste. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon?Anonymous poster hash: da96f...278 Han ser vel datoene meldingene er skrevet på? At det var etter det var slutt? Anonymous poster hash: e9ad6...170
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 litt for langt til å lese, men ser ikke problemete. jenter gjør dette mot menn hele tiden uten at noen tar dem for det.Anonymous poster hash: 26592...70f men vet du ikke at det er helt greit at kvinner gjør slikt. Men ikke når menn gjør slikt Hva da? Logger inn på kjærestens facebook eller annet? Anonymous poster hash: 24eb1...b92
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Ikke var dere sammen lengre, og du hadde ikke sex. Dette er ingenting han har grunn til å være irritert for. Anonymous poster hash: 24eb1...b92
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Takk dere. Tror jeg huket av for om jeg ville logge av på alle enheter. Han mener siden vi har hatt kontakt er det på en måte utroskap. Han hadde tenkt hele julen og komt frem til at han ville ha meg for allltid.. Det burde han tenkt på lott før:/ Anonymous poster hash: da96f...278
Gjest Chloe87 Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor logget han inn på Facebooken din? Eier han ikke respekt? Og hvorfor har han ditt passord? Jeg hadde blitt så forbanna hvis noen hadde gjort det mot meg!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Altså, helt råttent gjort av han å logge inn på din Facebook og lese meldinger der! Ingen unnskyldning for det, forvirring eller annet er ikke gyldig heller. Men, jeg forstår at han er sur på deg nå. Dere har vært single 1,5 måned og selv om forholdet ikke varte lenge, virker det jo som om følelsene hans for deg var sterke likevel. I tillegg har dere hatt kontakt og rotet et par ganger etter bruddet, så for han så føler han seg sviktet av deg. Og du har sviktet han. Du var ikke utro, nei men hans følelser er fortsatt legitime. Jeg ville nok ha prøvd å få i gang en samtale for å avslutte det ordentlig. Kanskje ikke nå, men om noen uker. La situasjonen roe seg litt ned først. Men du virker ikke like involvert i han som han er i deg (fair enough) og burde gjøre det klart at en eventuell samtale kun er for å "clear the air" og forklare deg slik at det ikke er noen vonde følelser mellom dere. Etter det, burde du absolutt glemme han. Anonymous poster hash: e64da...76c
FalconPunch Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Adhara Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg som bryter med kopiretten. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Han sendte noen lange meldinger og det hele virker som at han bare unnskylder seg selv. At nå var han så klar for forandringer og om jeg bare hadde visst hvordan ting hadde vært blablabla.. Synd det skal måtte ta nesten et år for å skjønne at han har møtt drømmedamen.. Jeg har ikke skrevet noe mer. Er nok ikke et poeng å forklare seg noe mer...ord er en ting, men det er handlinger som betyr noe.. Takk for svar dere.Anonymous poster hash: da96f...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå