AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Vi bor i rekkehus og dermed litt vel nære naboer. Nå har det seg slik at vi har fått noen nye naboer som liksom komme og være først og best. De har nyoppusset leilighet og er aktive og vellykkede. Jeg har en veldig populær og kjekk mann. Kan fortelle at jeg egentlig ikke har lyst til å gå utenfor huset på nyttårskvelden pga faren for å bli overfalt av "klemmere". Jeg liker heller ikke at mannen min blir klemt av alle. Og så kommer hun nye damen som er så munter og har så mye "kjærlighet" å spre. Og husk det er snakk om naboer og ikke venner/ slektninger; Hun synes hun får ta " en klemmerunde". Jeg på min side fikk en lei følelse av at det var for å klemme mannen min hun gjorde det. Tror dere ikke at det ofte er slike ting som ulmer under overflaten? Beklager dersom jeg virker litt vel paranoid. Anonymous poster hash: 272de...b20
Gjest Violetta Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 En klem? Når ble det i seg selv en trussel? 9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Du hørest en smule sjalu ut på de nye naboene fordi de har en nyoppusset leilighet, er aktive og vellykkede. Bare det at du nevner dette lyser det sjalu og misunnelse. Noen personer er utadvente og glade i andre mennesker. Og liker å gi en nyttårsklem til sine naboer. Tviler på hun tar en klemmerunde pga hun vil klemme mannen din. Du virker ikke bare litt, men veldig paranoid! Anonymous poster hash: c831a...56d 8
hjertesukka Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Skjønner deg veldig godt. Men så er jeg en ikkeklemmer da. Kan ikke fordra denne tvangsklemminga til alle tider, på jobb, på gata og alle steder der folk ferdes. Nyttår er liksom toppen av kaka. (og joda, jeg klemmer mine barn!). Du får trøste deg med at denne nabodama klemmer alle hun møter på og ikke bare din mann. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Det at hun har nyoppusset leilighet får nå så være. Men jeg må da få lov til å hate at hun klemmer min mann? Jeg føler det samme for de fleste damer som skal klemme på ham som han ikke er i slekt med. Og jeg står faktisk fast på at mange bruker slike begivenheter til å gi en klem til en av det andre kjønn som de er svak for. Anonymous poster hash: 272de...b20 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Wow, må si du er litt vel eiersyk her ja. Anonymous poster hash: 10963...021 4
Gjest Violetta Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Det at hun har nyoppusset leilighet får nå så være. Men jeg må da få lov til å hate at hun klemmer min mann? Jeg føler det samme for de fleste damer som skal klemme på ham som han ikke er i slekt med. Og jeg står faktisk fast på at mange bruker slike begivenheter til å gi en klem til en av det andre kjønn som de er svak for.Anonymous poster hash: 272de...b20 Og hva så? Det er jo et stykke fra en klem til sex... 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Det at hun har nyoppusset leilighet får nå så være. Men jeg må da få lov til å hate at hun klemmer min mann? Jeg føler det samme for de fleste damer som skal klemme på ham som han ikke er i slekt med. Og jeg står faktisk fast på at mange bruker slike begivenheter til å gi en klem til en av det andre kjønn som de er svak for. Anonymous poster hash: 272de...b20 Mannen din er et voksent menneske med ansvar for eget liv, og ikke et eiestykke du kan bestemme over. Du er kona, ikke barnevakt. Anonymous poster hash: 30695...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jeg kjenner også til noen kvinner som bruker nyttårsklemmen som en unnskyldning til å grabbe tak i opptatte menn. Trøsteklem. Anonymous poster hash: a88ba...cac
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Det at hun har nyoppusset leilighet får nå så være. Men jeg må da få lov til å hate at hun klemmer min mann? Jeg føler det samme for de fleste damer som skal klemme på ham som han ikke er i slekt med. Og jeg står faktisk fast på at mange bruker slike begivenheter til å gi en klem til en av det andre kjønn som de er svak for. Anonymous poster hash: 272de...b20 Og jeg ser fremdeles på deg som veldig sjalu.. Hun klemte ikke bare din mann, men en klemmerunde. Tviler på det var sånn: oj der er kjekkasen, nei da må jeg ta en klemmerunde så jeg får klemt, luktet og kjenne litt på han, så ikke dama hans trur jeg har lyst på han, så da tar jeg en klemmerunde.. Beklager, men trur du overreagerer her. En klem er da ikke farlig!! Hvordan du er da hvis f.eks en fra skoletida di dukker opp, som du har kjent, men ikke er venn med (lengre) Så kommer han og vil gi deg en kjekt å se deg igjenn klem. Har du da ut piggene å sier " beklager jeg klemmer ikke for jeg er opptatt? Bare lurte. Anonymous poster hash: c831a...56d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Uh.. Skjerp dere.. Klemmerunde som unnskyldning for å klemme på mannen din? LITT paranoid sier du? Jeg dobbeltklemmer gjerne på nyttårsaften, begge kjønn, uten baktanker. Klemming er veldig godt! Anonymous poster hash: 77854...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Hvis en bagatell som en klem plager deg, så betyr det vel at ikke alt er som det skal i forholdet til mannen din. Anonymous poster hash: ced70...b58
xXAmorXx Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 En klem? Seriøst.. Litt vel paranoid og sjalu ja.. Stakkars mann sier jeg. Hvis han ikke skal få lov til å få klem fra det motsatte kjønn uten at du blir snurt.
guttemann Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Klemming er kos, så får dere ikke-klemmere i det minste holde klemmemotstanden deres for dere selv og ikke la den gå utover oss klemmere når det ikke en gang er dere selv som klemmes.
Gjest Akiko Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 En deilig blanding og sjalusi og paranoia vil jeg påstå
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 For en MERKELIG problemstilling. Dette er tanker som aldri har streifet meg når noen har gitt min mann en klem. Og OM det skulle være tilfelle så hadde jeg unt nabodama en liten klem fra min deilige mann hvis hun ønsket det så sterkt ;-) jeg vet jo at han er min :-)Anonymous poster hash: bec4e...6c1 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Ikke for å gjøre deg mer paranoid. Men her i nabolaget for ett par år siden, var det en singel og vakker kvinne som stjal nabomannen (som hadde kone og barn). Hun begynte i det små, slik at han la merke til henne og så eskalerte dette. Det endte jo med at hun fikk mannen da, og kona satt igjen alene med to barn. Det er lett å kjenne dem igjen. De tar ofte godt vare på utseende sitt, er singel og ensom og opptrer ekstra hyggelig dersom menn er tilstedet. Må nevnes at denne kvinnen jeg snakker om lå ute om sommeren topless og strutta med puppene forran alle. Drev yoga i hagen i hotpants osv. Homewrecker, rett og slett Endret 5. januar 2014 av Lady.In.Heels
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Ikke for å gjøre deg mer paranoid. Men her i nabolaget for ett par år siden, var det en singel og vakker kvinne som stjal nabomannen (som hadde kone og barn). Hun begynte i det små, slik at han la merke til henne og så eskalerte dette. Det endte jo med at hun fikk mannen da, og kona satt igjen alene med to barn. Det er lett å kjenne dem igjen. De tar ofte godt vare på utseende sitt, er singel og ensom og opptrer ekstra hyggelig dersom menn er tilstedet. Må nevnes at denne kvinnen jeg snakker om lå ute om sommeren topless og strutta med puppene forran naboene. Ikke tegn til å skjule noe dersom noen skulle komme. Homewrecker, rett og slett Hallo i luka! Det går ikke an å stjele en mann! Dersom en mann ikke tåler å ha ei lekker nabodame, toppløs eller ei, så er det HAN som får ta ansvaret for det! Ikke nabodama... En mann med ryggrad kan ikke stjeles. Og har man vært så uheldig å skaffe seg en uten så har man det bedre alene. Anonymous poster hash: bec4e...6c1 4
Dolly-Duck Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Off, det må være slitsomt å være så sjalu. nei, at du klemmer enn person betyr ikke at du vill ha sex med vedkommende. jeg klemte flere menn på nyttår, vennene mine og vennene til min kjæreste. Kjæresten kysset jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå