AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 ja, jeg vet det er mange tråder om dette. Men jeg må alikevel spørre. Nå er det som kjendt ca en uke siden julen tok slutt for min del, og jeg gikk tilbake til min kjendte sti. Eller, onsdag var vel min første sunne dag igjen, bortsett fra en liten utskeielse. Torsdag, fredag, lørdag og så langt i dag har jeg vert sunn sånn som jeg pleier. Men vekta har ikke rikket seg et gram! Jeg var sikker på at det måtte være vannvekt, men hvor lenge skal vannet sitte i kroppen liksom? (spist en god del mer karbo enn jeg pleier). Må jeg nå innstillle meg på at det er fett og ikke vannvekt? det er snakk om 3 kg... noe jeg har strevd til de grader med å få av i utgangspunktet! takk for svar Anonymous poster hash: 910bf...0ac
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Ingen som vil svare ?Anonymous poster hash: 910bf...0ac
Gjest Chloe87 Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Tror nok en del er vannvekt, ha tålmodighet og ikke gå på vekta før minst en uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå