AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hei folkens! Går rundt med så vanvittig dårlig samvittighet etter nyttårsaften. Hadde en utrolig koselig feiring med mange gode venner, kjæresten og en del av hans venner. Jeg hadde egentlig planlagt å holde meg til drikken jeg hadde kjøpt meg, men når jeg blir invitert med på en shot så klarer jeg bare ikke la være(kjempedårlig selvkontroll, jeg vet det). Så det sier seg selv at jeg ble ganske full. Noe som har kvernet rundt i hodet mitt i flere dager er det at en kompis av kjæresten dro meg inntil seg og kysset meg på kinnet flere ganger. Der i øyeblikket var jeg for full til å få med meg hva som egentlig skjedde. Tidligere på kvelden konfronterte jeg kjæresten med at en annen jente flørtet med han. Men nå var jeg ikke så veldig mye bedre selv. Jeg gikk så klart vekk fra fyren som holdt rundt meg og sånt fordi jeg synes det var feil av meg å stå der ved han. Vet ikke hvor mye kjæresten min fikk med seg av dette, men vet at om det hadde vært han som ble lagt an på av en jente så hadde jeg blitt litt sjalu(ærlig sak!) Jeg går rundt og føler meg så skyldig, jeg ville jo aldri såre kjæresten min. Og jeg klarer ikke helt å se på han om dette plager han i ettertid. Han sier selv at han husker ekstremt lite fra kvelden, men om dette er for å dekke over noe annet vet jeg ikke. Samvittigheten min dreper meg! Dette hørtes kanskje litt fjortiss ut. Men jeg er 18 og sliter egentlig sinnsykt med overdrevent dårlig samvittighet ovenfor ALT! Anonymous poster hash: 406ee...e70
Gjest TheRighteous Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Du har ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Du gikk jo vekk når du forstod hva som skjedde, og kjæresten din var i samme rom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå