AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg sliter veeldig med matpakker. Brødskive/rundstykker med salami som har ligget i en tett boks i flere timer, får meg til å brekke meg. Jeg kan kanskje klare én bit. Og jeg har prøvd gjennom flere år å lære meg og like "vanlig" matpakke. Ender med at jeg alltid må kjøpe meg noe, fordi jeg klarer ikke spise opp matpakken min. Så jeg lurer på om dere har noen gode matpakketips for noen som ikke klarer brødskiver. Jeg er fattig student, sitter på skolen hele dagen og det er alt for dyrt å kjøpe alle måltider i kantinen. Så jeg må ha tips til både frokost, lunsj, mellommåltider og middag. Veldig fint om dere også kan anbefale noen matbokser som holder maten varm/kald. Mat som skulle vært varm/kald, blir jo bare lunken/kald og svett/våt etter noen timer i matboksen. Det er jo ikke godt det heller.. Anonymous poster hash: 11433...6e8
Dolce Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Pastasalater? Kan varieres i det uendelige. Mettende og godt. Ikke dyrt heller.
Pringle Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Søk på Laptop Lunches - da får du både opp produktet (matboksen med vesker, drikkeflasker og kjøleelement), og forslag til sunne og varierte matpakker!
QueenAwesome Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Koster 5 kr for mango på Rema 1000 nå, perfekt mellommåltid
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 - Pizzasnurrer eller skinkehorn. - Pastasalat, kyllingsalat eller laksesalat? - Wraps med grønnsaker og kjøtt (kylling, skinke, laks, svinekjøtt) - Wok - Matmuffins - To skiver presset sammen med kalkun, salat og dressing. - Kyllingfilet med ris og grønnsaker. - Omelett - Frukt - Eggesalat Anonymous poster hash: 95757...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå