AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Noen som vet om en bra eyeliner i tusjform? Har brukt eyeko skinny liquid eyeliner de siste ukene, og har likt den veldig godt!! Problemet er bare at den virker tom etter en stund, det ene øyet blir fint, så når jeg ska ta på neste så kommer det bare litt farge ut, og ikke noe farge igjen på enden, blir bare såvidt litt grått. Må vente minst 10 min før det blir farge igjen. Den var ikke sånn i begynnelsen, og har bare hatt den 2-3 uker, så syntes den ble litt fort brukt opp. Vil ha en som sitter på HELE dagen, og som ikke smudger. Anonymous poster hash: 94b44...6c3
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har flere fra Gosh Cosmetics og er storfornøyd.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er veldig fornøyd med min fra Chanel Anonymous poster hash: 5c166...a5c
Imsdal! Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg elsker den fra Tarte, og en fra et japansk merke, kjøpt på ebay. www.ebay.com/itm/Dolly-Wink-Liquid-Eyeliner-Deep-Black-/141147124361 IsaDora sin er også ganske god
Imsdal! Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Forresten. Om den virker tom, så må du riste den godt og trykke spissen mot håndbaken. Da blir den "fylt opp". Best å oppbevare de opp ned
Emmi9 Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Makeupmekka sin er også god, og ikke veldig dyr
Gjest Tigress Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 HM sin er billig og bra, L'Oreal sin skinnyiner eller noko slikt også.
j86 Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Hei! Jeg anbefaler denne fra BodyShop: http://bodyshop.no/searchdetails.aspx?pid=49&docid=226 Den er rimelig, lett å føre på og holder veldig, veldig lenge. Kan faktisk ha den opp mot 1 år selv om den brukes en del. Synes at den grå fargen er veldig fin om man er litt lys. Den svarte er skikkelig svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå