Gå til innhold

Hvordan kle seg i slalåmbakken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før har jeg bare tatt på ullgenser og joggebukse under slalåmdressen. Men nå har jeg kjøpt masse fancy greier, ullundertøy og alpinsokker. Er dette nok å ha under slalåmdressen, eller bør jeg ha en varmere genser og en joggebukse over?

Anonymous poster hash: b336c...6e3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå med shorts du.

Dust. Ikke svar om du ikke har noe fornuftig å si.

• Liker 3
Skrevet

Dust. Ikke svar om du ikke har noe fornuftig å si.

Blir vanskelig for alle andre og svare på dette, er du varmblodig eller kaldblodig? Er vel bare til å prøve og evt. ta av deg senere/ta på mer om du fryser.

• Liker 2
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg bruker kun et lag ullundertøy under slalomdressen, evt met hvis det er VELDIG kaldt. Eller superundertøy hvis det er varmegrader. Og jeg fryser lett

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun et lag ullundertøy under slalomdressen, evt met hvis det er VELDIG kaldt. Eller superundertøy hvis det er varmegrader. Og jeg fryser lett

Takk :) Da satser jeg på at det holder. Er jo ikke meldt særlig kaldt til uka så da trenger jeg ikke så mye klær tenker jeg.

Skrevet

Ta på ullundertøy og alpintsokker under buksen. Ull på overkroppen og kanskje en flis eller ullgenser til før jakken:)

Skrevet (endret)

Jeg pleier å ha på meg en skibukse med et lag ullundertøy under, skijakke med ullundertøy og en tynn fleece. Jeg vurderte å ta av meg fleecen på et tidspunkt da jeg var i bakken for noen dager siden, fordi jeg ble så veldig varm. Var kanskje litt kjølig i heisen av og til, men blir fort varm igjen når man står ned bakken. På beina bruker jeg alpinsokker, blir ikke kald.

Endret av drue
Skrevet

Så lenge dressen er vindtett trenger man ikke å ha så fryktelig mye under.

AnonymBruker
Skrevet

Buff er supert å ha under hjelmen :)

Da slipper man å bli kald på halsen og hodet når man kjører.

Anonymous poster hash: 8fdf0...9f3
AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse? :skratte:

Anonymous poster hash: f941a...966
AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse? :skratte:

Anonymous poster hash: f941a...966

And that was funny because..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...