Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før ting blir bra igjen etter utroskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, det ble slutt mellom meg og min samboer gjennom mange år for en mnd siden. Måtte finne ut selv at han hadde vært utro med noen andre, og det gjør så fryktelig vondt. Jeg var veldig glad i han. Nå klarer jeg ikke spise, sove eller slutte å tenke på han og henne.

Det var et rett valg å ta og gjøre det slutt. Men hvor lang tid kommer det til å ta før jeg kommer over dette? Det er rett og slett jævlig hver eneste dag og jeg har vondt i magen og føler meg fysisk syk.

Anonymous poster hash: 79ae2...49f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det :hug: Min ex dumpet meg for 10 mnd siden, han var også utro. Jeg har taklet det veldig dårlig, raste først ned 10 kg, og har vært helt fra meg. Du vil merke at litt etter litt vil det gå bedre. Du vil tenke mindre på din ex, og finne glede i andre ting. Hvor lang tid det tar er umulig å si. Mellom 1 til 2 år i følge psykologen min, men kan jo være det går over før.

Håper du har gode venner som er der for deg nå!

Anonymous poster hash: 26938...9e8
AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det :hug: Min ex dumpet meg for 10 mnd siden, han var også utro. Jeg har taklet det veldig dårlig, raste først ned 10 kg, og har vært helt fra meg. Du vil merke at litt etter litt vil det gå bedre. Du vil tenke mindre på din ex, og finne glede i andre ting. Hvor lang tid det tar er umulig å si. Mellom 1 til 2 år i følge psykologen min, men kan jo være det går over før.

Håper du har gode venner som er der for deg nå!

Anonymous poster hash: 26938...9e8

1-2 år? :( huff. Jeg har ikke så mange venner, men har god familie rundt meg og ett par gode venner.

Anonymous poster hash: 79ae2...49f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gjennom det samme, og min erfaring er at krise-følelsen, den vonde smerten inne i brystet går gradvis over i løpet av de første månedene. Men det tar mellom 1-2 år før du føler at livet er greit å leve igjen, hvis du da ikke har skaffet deg en ny kjæreste i mellomtiden. Men da risikerer du jo også å bare skjule eller forskyve selve arbeidet med å komme over sviket.

For meg tok det 1,5 år før jeg følte at jeg hadde det bedre igjen. Det første året er helt i tåka for meg.

Så 1 mnd er veldig kort tid, tror du må være innstilt på at det vil ta en stund til i alle fall.

Anonymous poster hash: 685a7...e53
AnonymBruker
Skrevet

for meg tok det ca 2 måneder, da jeg fikk meg ny kjæreste.

Anonymous poster hash: a80c3...577
AnonymBruker
Skrevet

for meg tok det ca 2 måneder, da jeg fikk meg ny kjæreste.

da= siden :P ble en liten feil :P

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk bare tenke som meg, Get over i... Ikke bruk energi på det heller tenk på din egen fremtid, han er en sikkerlig dust å synd for neste person som blir sammen med han... men ikke tenk på det mer å kom deg videre i livet, du kommer deg ingen veit av å tenke på det, klart dette er ikke så lett som det høres ut som men prøv =)

Anonymous poster hash: fc306...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...