Gå til innhold

Har du noen gang vurdert plastisk/kosmetisk operasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har du noen gang vurdert eller tatt plastisk/kosmetisk operasjon for å se og føle deg bedre?

Jeg personlig har aldri tatt det (enda). Kunne tenke meg å fikse på puppene mine da jeg er veldig misfornøyd og flau over formen på dem - synes de for pyramideformede, jeg vil ha runde, faste pupper! Likevel: jeg vil ikke ha noe særlig større enn det jeg har nå (C-cup). Jeg kunne også tenke meg å fikse litt på nesen min, og tennene mine.

Anonymous poster hash: b6e0e...57c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte masse på det da jeg var yngre. Følte meg misfornøyd med alt ned på detaljnivå (spesielt nesen min som jeg har hatt et brudd i). Nå er jeg bare glad for at jeg aldri har endret på noe, og har lært meg å leve med skavankene mine.

Anonymous poster hash: ae4e1...ff0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal operere nesen min om et år :) Veldig mange i min omgangskrets som er negative til dette men jeg har bestemt meg. Er bare en liten operasjon, og jeg har satt meg nøye inn i dette.

Anonymous poster hash: b4d2a...81b
Skrevet

Skulle gjerne hatt større bryster. Men vet ikke om jeg synes det er for drastisk. :-P Men har tenkt på det.

AnonymBruker
Skrevet

Har operert puppene og tatt "light" fettsuging - dvs. litt på lårene, men med lokal bedøvelse.

Er kjempefornøyd og syntes ikke operasjonen var skummel eller ettertiden spesielt smertefullt.

Fyller også på leppene jevnlig.

Vurderer en hakeoperasjon. Er 23.

Anonymous poster hash: 235a9...088
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tatt fettsuging (smart lipo). Enkel, ufarlig prosedyre med lokal bedøvelse og laser, fjernet noe magefett som aldri gikk bort med trening/slanking (da måtte jeg isåfall blitt skraptynn, og det vil jeg ikke). Det eneste som er litt drastisk med det er prisen, men det var verdt mer krone og jeg er kjempefornøyd og glad jeg gjorde det.

Har vært innom tanken på andre ting, men aldri vurdert det seriøst.

Anonymous poster hash: 162e6...9d7
Skrevet

Har tenk på silikon i mange år, men tror ikke jeg kommer til å gjennomføre det.

Har viktigere ting å bruke pengene mine på. Hadde jeg vært rik så

Gjest Inferno
Skrevet

Opererte nesa etter jeg brakk den i en "ulykke."

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. Kunne aldri falt meg inn, på tross av mine mange skavanker. Bare tanken er absurd.

Men jeg er vel i et ekstremt mindretall skjønner jeg...

Anonymous poster hash: 5256b...4dd

Gjest Chloe87
Skrevet

Har operert brystene og kommer til å fikse brystvortene etterhvert siden de er flate, syntes det er lite pent. Har også lyst til å fikse magen som jeg har hatt komplekser for så lenge jeg kan huske, men akkurat det kan jeg la ligge tror jeg, men brystvortene er jeg sikker på at jeg skal operere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...