Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å gjøre en lang story kort:

På videregående traff jeg en fyr, og vi ble veldig gode venner. Jeg hadde type da, så han ble en venn for meg selv om han etterhvert forelsket seg i meg. Vi kunne snakke om alt og gjøre alt sammen. Etter VGS gikk han i militæret og jeg begynte å studere, ble singel og han hadde kommet over meg. Vi beholdt kontakten. Etter militæret begynte han å studere i samme by som meg og vi gikk ofte ut og fant på ting sammen, snakket om gutter og jenter, og var altså gode venner.

En sommer ble han kjent med en jente og begynte å holde på med henne. Dette visste jeg ikke før senere. Den sommeren så jeg lite til han, spurte han med på mye, fikk alltid avslag. Vet i ettertid at det var pga jenta, helt greit for meg, lov å prioritere.

De ble etterhvert sammen (veldig glad på hans vegne) og da jeg en gang traff han på byen sa jeg at jeg måtte treffe henne en gang, men da sa han at han ikke hadde sagt at han hadde en god venninne (meg). Ble litt overrasket, men forstår det litt.

Iallfall, min bestekompis sluttet etterhvert å snakke til meg, svarer kort på meldinger og nesten aldri på Facebook, sier såvidt hei når jeg treffer han på skolen. Dette har vart i ca 2 år nå, derfor har jeg avskrevet han som min beste venn etter utallige forsøk på å ha kontakt. Veldig trist, fordi jeg setter veldig pris på han og han vet ca alt om meg.

Men! Nå er det altså nettopp blitt slutt mellom de. Vet ikke hva som har skjedd. Og nå har jeg fått en melding på Facebook "hei, åssen var juleferien din?"

Altså tror jeg han prøver å få kontakt igjen...

Men hva gjør jeg? Har brukt lang tid på å komme over at jeg hadde mistet min beste venn. Jeg har mest lyst å si at han kan ikke forvente at jeg stiller opp når han ikke har tatt bryet med å svare meg i to år, men på en annen side så var han en av de nærmeste personene jeg hadde i 5 år....

Synspunkter?

Anonymous poster hash: 03e54...753

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj sånne folk som gir faen i deg når de får kjæreste er tragisk. De kutter jeg ut LETT. Jeg hadde ikke svart han, så får han bare sitte der alene. Det går an å ha venner når man har kjæreste. Jeg har alltid klart det helt fint.

Anonymous poster hash: 6c9e9...321
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han om det. Dere har tydeligvis ikke hatt muligheten til å prate om dette fordi han har vært i ett forhold, så now's the time. Kommunikasjon er nok eneste løsning..

Anonymous poster hash: 1d9dd...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...