AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 På nyttårsaften så ble dama mi ganske så full og ba en kompis av hu kysse hu mens jeg stod rett bak.. For en stund siden tilbake så kysset hu den samme fyren på kinnet (prøvde på munnen) , men da var ikke jeg der.. Så dette har skjedd to ganger nå! Det fikk meg til å bli jævlig forbanna og jeg ville bare dra hjem, men hu overtalte meg til å bli og sa at det hu gjorde ikke var noe å bry seg om osv.. Jeg aner faen ikke hva jeg ska gjøre/tenke om det nå.. Hva syns dere om dette? Er det noe jeg burde bare drite i, eller hva? Takk for svar. Anonymous poster hash: 224d5...81b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Ikke godta sånn oppførsel fra henne. Spiller ingen rolle at hun var full. Hun må ta ansvar for hva hun gjør i fylla selv. Anonymous poster hash: 3b2d4...15b 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Siden det har skjedd to ganger med samme fyren (på to ulike dager) ville jeg slått opp. Kan hende hun har noen følelser for ham som hun ikke tør å si enda. Hadde det bare skjedd en gang kunne jeg kanskje sett gjennom fingrene med det, men ikke når det skjer to ganger. Anonymous poster hash: af416...9bd 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Hadde jeg ikke funnet meg i...Anonymous poster hash: 5a54c...496 2
Gjest Morgun Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Dette er stygt gjort og du skal ikke finne deg i det. Hun viser ikke respekt for deg som kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Siden det har skjedd to ganger med samme fyren (på to ulike dager) ville jeg slått opp. Kan hende hun har noen følelser for ham som hun ikke tør å si enda. Hadde det bare skjedd en gang kunne jeg kanskje sett gjennom fingrene med det, men ikke når det skjer to ganger.Anonymous poster hash: af416...9bd Jeg aner ikke hva som er greia siden det har skjedd to ganger, er redd for at det er som du sier at hun har følelser for han, men vil ikke tro på det. Første gangen skjedde 10 dager etter at vi ble sammen, og så nå på nyttårsaften som nevnt. Det her plager meg så jævlig, og jeg er helt fortvila.. Men det virker ikke som det plager henne noe særlig, for hun sier bare at hun var for full, at hun ikke mente noe med det, og at jeg ikke burde bry meg og la det gå.. Huuff ;SAnonymous poster hash: 224d5...81b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Jeg aner ikke hva som er greia siden det har skjedd to ganger, er redd for at det er som du sier at hun har følelser for han, men vil ikke tro på det. Første gangen skjedde 10 dager etter at vi ble sammen, og så nå på nyttårsaften som nevnt. Det her plager meg så jævlig, og jeg er helt fortvila.. Men det virker ikke som det plager henne noe særlig, for hun sier bare at hun var for full, at hun ikke mente noe med det, og at jeg ikke burde bry meg og la det gå.. Huuff ;SAnonymous poster hash: 224d5...81b Den unnskyldningen fungerer kanskje for første gangen hun gjorde det, men virkelig ikke for den andre gangen. Og særlig ikke når det er på samme fyren. Anonymous poster hash: af416...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 At hun "var for full" er ingen som helst unnskyldning. Det er selvpåført, og det her plager deg naturligvis veldig. Denne dama er rett og slett ikke noe å samle på. Sikkert kjipt å høre om sin egen kjæreste, men det er rett og slett sånn. Ordentlige folk gjør ikke slikt uansett promille. Anonymous poster hash: 90dfb...672 1
Gjest Bringebær55 Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hadde satt meg ned med henne og forklart ordentlig hvordan dette har fått deg til å føle deg og hvor fortvilet og usikkert ting har blitt for din del, si at du ikke vet hva du vil mer og la hennes reaksjon og videre handlinger avgjøre. Hvis hun virkelig går inn for å vise anger og gjør sitt beste for å tjene opp litt tillit så hadde jeg kanskje latt det gå. Men da har hun absolutt ingenting igjen på tabbekvoten sin!
Gjest Awzm me Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Du kan jo be en venninne av deg(eller hende om du vil være ekstra ond) kysse deg foran henne da. og se om det fremdeles ikke er noe å bry seg om. at hun var for full er ingen grunn til å gjøre det. Neste gang ligger hun med noen i fylla, men det spiller ingen rolle siden hun "var bare så full"
FalconPunch Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Elnaa Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Hvorfor skulle hun være sammen med deg hvis hun liker kompisen din? Husk at alle kan gjøre feil. Hvis du ikke kan stole på kjeresten din er hun nok ikke så mye å spare på uansett. Tenk deg etter om hun er til å stole på ellers. Du kan jo også prøve å teste ut om hun er ærlig for deg. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Hun der er en tikkende bombe Anonymous poster hash: d91ff...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå