Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg blir avvist av kjæresten min hele tiden. Nå nettopp prøvde jeg å føre hånden under dynen for å ta på penisen hans. "Ikke klå på meg, vi kan heller holde hender," sa han. Er dette normalt? Kan det være at han ikke tenner på meg lenger? Det har vært sånn lenge!

Anonymous poster hash: 34dc8...881

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han deprimert? Hvilke tanker har han om sin egen kropp?

Anonymous poster hash: c4d31...29c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utro? Min ex var sånn rett før det ble slutt. Mannfolk er noen drittsekker.

Anonymous poster hash: 6deed...28b
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Nå nettopp prøvde jeg å føre hånden under dynen for å ta på penisen hans. "Ikke klå på meg, vi kan heller holde hender," sa han.

Endret av Summers
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk er noen drittsekker.

Dette er en felles erfaring for de fleste kvinner generelt og for nesten alle som skriver innlegg på Kvinneguiden. Merkelig at så mange kvinner fortsatt søker kompaniskap med drittsekkene. Når skal vi endelig lære?

Anonymous poster hash: 60bfd...560

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutta da, jeg er en gutt på 20 og HATER folk som er utro, har skrevet det hele tiden her på KG, HATER folk som er utro og man har ingen grunn til æ være utro med mindre du har en VIRKELIG god grunn til det!

Anonymous poster hash: 13385...81f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spør han. Mer sannsynlig du får svar fra han enn her. Det kan være veldig mye, og har ikke nødvendigvis noe å gjøre med deg. Stress på jobb eller skole, stress med familie, depresjon, dårlig forhold til kroppen sin, trøtt, sliten, øm etter runking, herpessår, utroskap, osv osv osv. Sannsynligvis er han bare ikke i humør.

Anonymous poster hash: 1c425...87a
  • Liker 1
Skrevet

Kommunikasjonsproblem. Tydelig at det er "noe" som må tas tak i. Alltid lettere å forholde seg til ting når man vet hvorfor. Dog er ikke alle åpne nok til å kunne snakke om hva som plager dem.

Uansett viktig å finne ut hvorfor det er slik fremfor å gjøre antagelser bare da.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Er han deprimert? Hvilke tanker har han om sin egen kropp?

Anonymous poster hash: c4d31...29c

Depresjon er den altomfattende forklaring på alle slags problemer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slutta da, jeg er en gutt på 20 og HATER folk som er utro, har skrevet det hele tiden her på KG, HATER folk som er utro og man har ingen grunn til æ være utro med mindre du har en VIRKELIG god grunn til det!

Anonymous poster hash: 13385...81f

Når har man en god grunn til å være utro? Bare spør, for jeg mener man skal avslutte et forhold før man velger å tuske med andre. Så det finnes INGEN gode grunner for å være utro..

Anonymous poster hash: 7df50...ab1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan være like mye drittsekker de også. Og nei, jeg er ikke en mann : )

Anonymous poster hash: d74f1...e1c

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg ville vel ikkje begynt der du begynner. Er det ikkje betre å ligge inntil kvarandre, stryke og kose og oppnå tenning på den måten?

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Ikke normalt med de mannfolka jeg har vært med i alle fall.

Han trenger absolutt ikke være utro altså. Men snakk med han!

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Dette er en felles erfaring for de fleste kvinner generelt og for nesten alle som skriver innlegg på Kvinneguiden. Merkelig at så mange kvinner fortsatt søker kompaniskap med drittsekkene. Når skal vi endelig lære?

Behaviorisme kommer for kort i kampen mot evolusjonen. KG har lært meg at menn er svin av natur, og kvinner må derfor være svineelskere. Match made in heaven med andre ord.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei. Jeg blir avvist av kjæresten min hele tiden. Nå nettopp prøvde jeg å føre hånden under dynen for å ta på penisen hans. "Ikke klå på meg, vi kan heller holde hender," sa han. Er dette normalt? Kan det være at han ikke tenner på meg lenger? Det har vært sånn lenge!

Dette kan komme som en overraskelse på noen, men menn er ikke vandrende dildoer på 2 ben og alltid klare for et knull... samme hvor mye den andre parten er klar og lysten der og da.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan komme som en overraskelse på noen, men menn er ikke vandrende dildoer på 2 ben og alltid klare for et knull... samme hvor mye den andre parten er klar og lysten der og da.

Dette er det riktige svaret. Om det er forbigående eller ikke, og om utroskap har noe med saken å gjøre (trenger det overhodet ikke) er en annen sak.

Anonymous poster hash: 60025...4a1

Skrevet

enig med andre katten.

Han har vel mest lyst til å holde hender for tida da.

Kanskje det er det han trenger.

Tror ikke det kommer noe godt utav å spekulere for mye, eller prøve å få noe svar utav ham.

Bare aksepter ham, hold ham i hånda, vær glad i ham og vær tålmodig.

Gjest Chloe87
Skrevet

Slutta da, jeg er en gutt på 20 og HATER folk som er utro, har skrevet det hele tiden her på KG, HATER folk som er utro og man har ingen grunn til æ være utro med mindre du har en VIRKELIG god grunn til det! Anonymous poster hash: 13385...81f

Man har aldri en grunn for å være utro.
AnonymBruker
Skrevet

Er det det verste du leser om ditt eget kjønn her inne? Vel, gratulerer. Jeg er kvinne og hvis en mann her skriver at "kvinner er bare utro, hele gjengen" blir jeg ikke fornærmet engang, vet du hvorfor? Det er bare å ta en titt på trådene her inne og du finner flere innlegg som er direkte støtende når det gjelder kvinner. Det er så ille her inne, at jeg syns utsagn om at menn er utro, er barnemat i forhold.

Anonymous poster hash: 2e0c6...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...