AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg ser at det er folk med mye kunnskap om trening her inne. Kan noen hjelpe meg med å sette opp et enkelt treningsprogram? Jeg trener 3 ganger i uka, på treningssenter. Ca en time pr gang. Men jeg har ingen peiling på apparater og løper på tredemølle for det meste. Jeg er tynn og hengslete. 50kg/159 cm. Det jeg ønsker er ikke å gå ned i vekt, men å stramme opp mage, lår og armer. All hjelp mottas med takk:)Anonymous poster hash: 9ce88...e19
Lettpåtå Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Noen spesiell grunn til at du må ha noen til å lage et program fra scratch til deg, istedet for å bruke en av de uttalige ferdige programmene som finnes der ute? Google f.eks. Starting Strenght.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Ingen annen grunn enn at det finnes så maaaange alternativer når jeg googler. Så jeg tenkte at noen med erfaring og kunnskap kunne hjelpe.Anonymous poster hash: 9ce88...e19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 fitnessbloggen.no Anonymous poster hash: 02bdf...644
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Ingen..?Anonymous poster hash: 9ce88...e19
drue Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Les deg opp på fitnessbloggen.no som en annen her foreslår. Der står det egentlig alt du trenger å vite om styrke og kosthold. Du gjør lurt i å investere i noen PT-timer også, slik at du kan lære hvordan du gjør øvelser riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå