Gå til innhold

Enkle treningsapper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til helt enkle treningsapper hvor man kan loggføre joggeøktene sine gjennom gps og lignende? Jeg har Android-telefon :)

Anonymous poster hash: 5d64c...7ef
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg bruker Runkeeper til å logge mine gåturer. Veldig kjekt - den holder rede på hvor langt du har gått og antal kalorier du har forbrukt. I tillegg kan du legge inn mål og du kan holde rede på vekttap. Jeg er veldig fornøyd med denne. Den finnes i gratisversjon og denne fungerer helt utmerket.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Runkeeper til å logge mine gåturer. Veldig kjekt - den holder rede på hvor langt du har gått og antal kalorier du har forbrukt. I tillegg kan du legge inn mål og du kan holde rede på vekttap. Jeg er veldig fornøyd med denne. Den finnes i gratisversjon og denne fungerer helt utmerket.

Tusen takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 5d64c...7ef

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg bruker også RunKeeper, veldig fornøyd.

Skrevet (endret)

Hvordan funker den i praksis med alt den skal ha tilgang til? Den ber om tilgang og bruksrett til kontoinformasjon (altså FB, twitter, den typen konti), den ber om tilgang til anropslogg og kontakter. Jeg har lest privacy policy, men jeg skjønner fremdeles ikke hva de skal med det.

Endret av Zzyzx
Gjest Blondie65
Skrevet

Du kan finne vennene dine på de kontoene (eller la være). Du kan publisere treningen din på Facebook, fortsatt frivillig.

AnonymBruker
Skrevet

Endomondo er også bra, synes jeg. Jeg har forøvrig Android-telefon jeg også.

Anonymous poster hash: 9ec5a...75d
Skrevet (endret)

Du kan finne vennene dine på de kontoene (eller la være). Du kan publisere treningen din på Facebook, fortsatt frivillig.

Så lenge det er frivilig så er det greit. Jeg synes bare det er litt dumt at Runkeeper og mange andre ikke opplyser om at man faktisk kan la være. Enkelte andre apper får man ikke engang startet hvis man ikke kobler mot facebook, og det er helt uaktuelt for min del. Takk for svar. :)

---

Edit: testa runkeeper nå på en liten gåtur, og den ser ut til å gjøre akkurat det jeg trenger at den gjør. Liker at de holder det enkelt, og at det er stor frihet til å velge hva man vil dele og hvem man vil dele det med. GPS-posisjoneringen er skummelt nøyaktig og den sugde kanskje 15% batteri på 4,5 kilometer (Samsung Glaxy S3 med splitter nytt batteri).

Endret av Zzyzx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...