mocci Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hvilke gruppetimer kan passe for meg? Jeg er helt utrent, ønsker å stramme opp kroppen etter graviditet, bli kvitt et par bilringer rundt livet ( følge av graviditet - fødte for 6 mnd siden). Jeg har ikke behov for å gå ned i vekt . Jeg antar at styrketimer kan være aktuelle, jeg liker også å danse. Er litt usikker på hvilket nivå de ulike timene ligger på, jeg er helt nybegynner.
punkyB Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Det er jo litt avh. av hva slags senter du trener på for alle har jo ikke samme timer. Alle gruppetimer med litt forklaring på hva det går ut å sat hvilket senter timen er på : http://www.elixia.no/info/?menu=15000007&group=1006 Så kan du jo sep å timeplanen på senteret ditt - du kan klikke på hver time der for å se info om timen. Du kan jo egentlig gå på alle tier og bare tilpasse tempoet - noen er litt tøffere enn andre feks. back2basic . NMC og fit for skiing er sirkeltrening/intervall men du tilpasser jo tempoet selv. Yoga o.l. strammer jo også litt opp. De har mange forskellige dansetimer. Spinning er jo for alle. Ville absolutt anbefalt styrketrening hvis du ønsker å stramme opp kroppen. Da ville jeg tatt noen PT-timer for å lære riktig teknikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå