Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Er en del pene jenter på forumet som har skrevet at de har vært sammen med en de ikke tente på(og angret). Hva er triksene for å bli sammen med slike jenter? Holder å være grei kar og bare prøve seg når jenta er singel, eller er det flere tips?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha bolig, bil og stabil jobb. Hygiene er også viktig for å dempe det som ikke er så deilig, litt såpelukt hjelper.

Anonymous poster hash: 23fef...ae9
  • Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Du må ha bolig, bil og stabil jobb. Hygiene er også viktig for å dempe det som ikke er så deilig, litt såpelukt hjelper.

Var egentlig ikke ute etter de som ville ha meg som ektemann, tenkte mer på jenter som bare gir fyren en sjanse fordi han er snill for så å slå opp fordi forholdet ikke fungerte.

AnonymBruker
Skrevet

Var egentlig ikke ute etter de som ville ha meg som ektemann, tenkte mer på jenter som bare gir fyren en sjanse fordi han er snill for så å slå opp fordi forholdet ikke fungerte.

Man må ha materielle bonuser for å få sjangser.

AnonymBruker
Skrevet

Man må ha materielle bonuser for å få sjangser.

For noe tull. Jeg er litt over middels pen og er fullstendig uinteressert i fyrens inntekt.

Anonymous poster hash: b9e63...592

AnonymBruker
Skrevet

For noe tull. Jeg er litt over middels pen og er fullstendig uinteressert i fyrens inntekt.

Og du tenner ikke på typen din/legger an på folk du ikke tenner på? Begrun.

AnonymBruker
Skrevet

Og du tenner ikke på typen din/legger an på folk du ikke tenner på? Begrun.

Selv om jeg er en sucker for beauty, så har jeg vært interessert i menn som har vært litt utseendemessig uheldige også. Personlighet, interessante ting å komme med, at de lukter naturlig "riktig", og har en snill, sexy og trygg holdning er tiltrekkende.

AnonymBruker
Skrevet

Det du er ute etter, er jenter som bare vil ha sex,kos og klem (litt xoxoxo) og ikke noe mer?

Det finnes det mange av, men å være slem eller taper fungerer ikke. De gangene jeg har hatt lyst til dette, har jeg egentlig tvert i mot ønsket meg en VELDIG normal fyr med gode hensikter, men som skjønner/kan lese signaler og som kan dette med å hygge seg, være positiv og gi/ta.

Da søker man trygghet, respekt, en god samtalepartner som man har det gøy med/kjemi med, og som man synes er attraktiv nok til å ligge inntil en natt eller to eller flere og ha sex.

Anonymous poster hash: 8d9eb...45b

AnonymBruker
Skrevet

Ps. Bare sex med en raring, er jeg ALDRI i humør til faktisk. Vil jeg ha sex uten noe mer, må jeg uansett like helheten ved det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du er ute etter, er jenter som bare vil ha sex,kos og klem (litt xoxoxo) og ikke noe mer?

Det finnes det mange av, men å være slem eller taper fungerer ikke. De gangene jeg har hatt lyst til dette, har jeg egentlig tvert i mot ønsket meg en VELDIG normal fyr med gode hensikter, men som skjønner/kan lese signaler og som kan dette med å hygge seg, være positiv og gi/ta.

Da søker man trygghet, respekt, en god samtalepartner som man har det gøy med/kjemi med, og som man synes er attraktiv nok til å ligge inntil en natt eller to eller flere og ha sex.

Og akkurat det er jo det samme som man egentlig ser etter i et forhold også.

AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig like greit å bli sammen med en man ikke tenner på, da gjør det ikke vondt når han dumper deg.

Anonymous poster hash: 6d53f...bb7
AnonymBruker
Skrevet

Man må ha materielle bonuser for å få sjangser. Anonymous poster hash: 23fef...ae9

Og/eller hunor, utstråling og et godt hode (som oftehar en viss sammenheng med jobb/inntekt). Det kommer man langt med.

Hilsen kvinne :)

Anonymous poster hash: 5f476...2ff

AnonymBruker
Skrevet

Humor, skulle det stått :P

Anonymous poster hash: 5f476...2ff

Skrevet

Holder vel å være tilnærmet perfekt helt til du får "closed the deal", også inn i forholdet kommer alle de dårlige uvanene frem. Den dårlige hygienen, de ekstra kiloene, sjalusien, snorkingen, prompingen, rotingen, sølingen +++

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Holder vel å være tilnærmet perfekt helt til du får "closed the deal", også inn i forholdet kommer alle de dårlige uvanene frem. Den dårlige hygienen, de ekstra kiloene, sjalusien, snorkingen, prompingen, rotingen, sølingen +++

pipelyder fra nesen, morgengretten(heten?), latskap, stahet, spiser som en gris, liker bare dårlig musikk og film.

Dette er mine gode vaner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...