AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Kjæresten min forlot meg for ca. 4 mnd siden. Han har oppført seg rederlig og hyggelig mot meg, helt til nå, hvor jeg endelig har det bra og har kommet meg videre (har ikke funnet en annen). Nå er han rett og slett grinete og sur for alt jeg tar meg til og bombarderer meg med meldinger og telefonsamtaler når jeg er ute på byen med for eksempel, våre felles venner. Han vil ikke ha meg lenger, men jeg skal tydeligvis ikke ha det fint og jeg får ihvertfall ikke være sammen med noen andre. Er det flere som opplever eksen sin på denne måten? Evt, hva skal jeg legge i denne situasjonen? Anonymous poster hash: 1c423...378
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Han er ikke over deg:) Anonymous poster hash: bb241...392 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Bare fortsett med ditt du, det er vel en slags oppvåkningsfase han går igjennom nå. Begynner å se hva han mistet Anonymous poster hash: c3ac8...ac5 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Ja. Jeg hadde en okse bak ryggen på meg ute på byen i ca 1 år faktisk. Jeg tuller ikke. Folk trodde ikke at jeg var singel... Anonymous poster hash: 53b4e...4a9 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Det er mulig han ikke er over meg, men da jeg ba på mine knær om å prøve å redde forholdet, var ikke dette diskuterbart. Han er ikke over deg:)Anonymous poster hash: bb241...392 Anonymous poster hash: 1c423...378
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Han har tidligere sakt han ville vi skulle være venner, og nå når jeg har sakt at jeg gjerne ønsker det, forklarer han at han trenger mer tid, og unnskylder dette med at han er sint på meg.. (Selvfølgelig har det vært krangler etter bruddet) Bare fortsett med ditt du, det er vel en slags oppvåkningsfase han går igjennom nå. Begynner å se hva han mistet Anonymous poster hash: c3ac8...ac5 Anonymous poster hash: 1c423...378
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Slett han fra Facebook og slutt å svare meldinger. Kan han ikke oppføre seg skikkelig, så trenger du ikke kaste bort tid på han. Ikke opplys han om livet ditt. Fører ikke noe godt med seg. 2
Jolene Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Hadde ikke giddet å svare på meldinger, telefoner, facebook også videre fra en som ikke kan oppføre seg. Han vil ikke ha deg, men vil heller ikke at andre skal ha deg. For en tulling!
Betasuppe Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Ah, den brente jords taktikk... Kutt han helt ut, eller så mater du han og nører opp om kontrollbehovet hans.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Slett han fra Facebook og slutt å svare meldinger. Kan han ikke oppføre seg skikkelig, så trenger du ikke kaste bort tid på han. Ikke opplys han om livet ditt. Fører ikke noe godt med seg. Dette har jeg gjort. Men jeg har forklart at jeg har lyst vi skal være venner, men det virker ikke som han greier dette uten å svare frekt og slenge med kommentarer som "ja du har sikkert knullet mange i det sisste". Blir såklart lei meg og skuffet over situasjonen med tanke på at det var han som forlot meg.. Anonymous poster hash: 1c423...378
Gjest Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Dette har jeg gjort. Men jeg har forklart at jeg har lyst vi skal være venner, men det virker ikke som han greier dette uten å svare frekt og slenge med kommentarer som "ja du har sikkert knullet mange i det sisste". Blir såklart lei meg og skuffet over situasjonen med tanke på at det var han som forlot meg..Anonymous poster hash: 1c423...378 En venn oppfører seg ikke sånn i utgangspunktet! Det hjelper ikke at du vil være "venner" når han ikke vil det. Du må passe på deg selv, og så kan dere heller gjenoppta kontakten når han begynner å oppføre seg som folk. Antagelig så er det sånn at selv om han ikke vil ha deg, så liker han ikke å se at du kanskje er sammen med andre, eller at du faktisk har et bra liv uten han. Det er en egoistisk tankegang. Husk at du er din egen nærmeste. Du må beskytte deg selv. Beskytt deg mot negativitet, surmuling og beskyldninger. Det å få de meldingene fra han gir deg ikke noe positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå