Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I vennegjengen min har alle kjærester bortsett fra meg. Vennene mine henger med kjærestene sine 75% av fritiden demmes MINST. Dette fører til at vi har mye mindre kontakt nå en før. Faktisk altfor lite. Vennene mine er selvsagt aldri med kjæresten sin samtidig. Derfor er noen med kjæresten når andre har "fri" og derfor mangler vi nesten alltid flertallet av gjengen når noen omsider har samlet seg.

Ofte hadde vi kontakt over MSN/skype, men det blir det enda mindre av nå. Når vi ikke får henget sammen og når vi ikke får gjort aktiviteter sammen på internett begynner vi virkelig å miste kontakten fullstendig.

Får jeg omsider mulighet til å henge med vennene mine... så er kjærestene med.
Det blir aldri noe alene tid med gutta og stevningen blir selvsagt en annen med damene i nærheten. Damene er selvsagt så kontrollfriker at de bestemmer hvem fester kjæresten demmes skal gå på.

De gangene noen vennene arrangerer fest så er det selvsagt kun par som blir invitert, med meg som unntak. Så da kommer jeg da på festen og føler meg som en håpløs "lone wolf". Problemet er også at jeg suger i smalltalk så jeg har liksom ikke noe å snakke om med damene til kameratene mine, bortsett fra å komme med noen artige fraser en gang i blant når det passer. Dette fører til at jeg stortsett snakker kun til vennene mine om ting de og jeg synes er interessante. Derfor ser alle kjærestene demmes på meg som en overlegen uhøflig jævel.

Har også fått kameratene mine til å fortelle kjærestene sine falske unnskyldninger(familiemiddag, jobbe for familien, barnepass) for å få tid til å finne noe på med meg. Dette har noen ganger blitt avslørt og ført til at jeg ikke har sett vennene mine på ei uke for da måtte dem henge med kjæresten hver dag..

Jeg spør hva er det som gjør at jenter forvandler kjempe gode venner til fravikende, hjernedøde, ryggradsløse zombieslaver?

Hva kan jeg gjøre for å få mer tid med vennene mine og hva kan jeg gjøre for å hindre at kjærestene demmes hater meg?

Anonymous poster hash: 98c38...71d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi jenter må like og være begeistret for våre menns, kompiser! Veien til kompisene dine er gjennom kjærestene deres. Ja, det er absurd, men slik fungerer det også ofte.

Nå sier ikke jeg at du skal være unormalt interessert i dama til kompisen din, men det er viktig at hun føler at du er en kul fyr.

Anonymous poster hash: 6ab1d...cf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innse at relasjonene og tidene forandrer seg. De må få lov til å være med kjærestene sine så mye de vil. Det kan ikke du bestemme over. Ikke si hver gang dere møtes heller at dere må samles til kjærestefritt samvær. Da er det fort gjort for de med kjærester å føle at ens bedre halvdel ikke er velkommen blant gjengen, og det er virkelig ikke gøy. Da er det fort gjort at du ikke blir prioritert selv overhodet trådstarter.

Anonymous poster hash: a1093...5f7
  • Liker 1
Skrevet

Vi jenter må like og være begeistret for våre menns, kompiser! Veien til kompisene dine er gjennom kjærestene deres. Ja, det er absurd, men slik fungerer det også ofte.

Nå sier ikke jeg at du skal være unormalt interessert i dama til kompisen din, men det er viktig at hun føler at du er en kul fyr.

Anonymous poster hash: 6ab1d...cf4

Hvor gammel er du egentlig? Min mann har noen kompiser som jeg ikke er så veldig begeistret for, men om han vil omgår disse så får det være opp til han så lenge jeg slipper å ha noe med dem å gjøre.

TS virker som om dere kanskje er litt unge? Jeg synes hvertfall det er viktig at både mannen min og jeg pleier vennskap med våre egne venner like mye som våre felles venner.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? Min mann har noen kompiser som jeg ikke er så veldig begeistret for, men om han vil omgår disse så får det være opp til han så lenge jeg slipper å ha noe med dem å gjøre.

TS virker som om dere kanskje er litt unge? Jeg synes hvertfall det er viktig at både mannen min og jeg pleier vennskap med våre egne venner like mye som våre felles venner.

Vi er alle fra 22-25.. Det er problemet. Jeg forventer egentlig mer selvstendighet fra dem og at behovet for å være kjærestens nikkedukke minker.

Skrevet

Vi er alle fra 22-25.. Det er problemet. Jeg forventer egentlig mer selvstendighet fra dem og at behovet for å være kjærestens nikkedukke minker.

Dem sett fast i fettfatet.

Skrevet

Da er de jo relativt unge enda og disse kjærestene er kanskje enda litt yngre? Utrolig kjipt å være den single i gjengen, men forhåpentligvis så blir disse gutta litt mere voksne og selvstendige når de får noen år til på baken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...