Gå til innhold

Har drukket alkohol 13 av de siste 16 dagene!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen dager bare 1 øl, eller litt likør, mens andre dager har jeg drukket 5-6 øl + likør og akevitt..

Er det et bekymringsfullt alkoholforbruk?

Anonymous poster hash: 8856f...fb5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du dør.

Anonymous poster hash: a69d8...300
Skrevet

Tipper det er ganske vanlig i og med at det har vært jul og nyttår. Drukket så og si nesten hver dag selv de siste to ukene. Hatt ferie og kost meg. Om det ikke vedvarer er det ikke noe problem :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke drukket noe som helst i hele jula. Drakk som en svamp før, men har kuttet ut for å ikke ødelegge meg selv. Alkohol er mye farligere enn du tror. Men her i Norge er det sosialt akseptert å drikke store mengder. Rart i grunn, når mange prøver å leve enn veldig sunn livstil ellers.

Anonymous poster hash: de072...422
Skrevet

Leveren reparerer seg selv etter tung belastning. Hvis du tar en pause på kanskje en måned vil leveren din ordne seg selv på den tiden og bli bra. Alkohol er tungt for kroppen å kvitte seg med og det skader leveren mer enn folk tror så du trenger nok en pause

AnonymBruker
Skrevet

Noen dager bare 1 øl, eller litt likør, mens andre dager har jeg drukket 5-6 øl + likør og akevitt..

Er det et bekymringsfullt alkoholforbruk?

Anonymous poster hash: 8856f...fb5

Jeg synes ikke det med tanke på at det er jul. 5-6 øl med mer er mye per dag når det er flere dager i strekk, men siden du har hatt dager med lite alkohol, tenker jeg at det ikke er grunn til bekymring.

Selv drikker jeg ca 5 dager i uken. Det er som regel snakk om 1 øl eller 1 glass vin til middagen, et par ganger i uken blir det 2 glass i stedenfor, hvorav en av dagene muligens har en likør eller noe i tillegg. I min omgangskrets er det helt vanlig, og ingen virker noe usunne av den grunn. Og så er det ikke noe problem å ha flere alkoholfrie dager. Det kan fort gå en uke mellom hver gang jeg drikker alkohol.

Anonymous poster hash: d7768...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...