Gå til innhold

dårlig samvittighet, aner ikke hva jeg skal gjør.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp komt ut av et kontrollerende/voldelig forhold. Han gir seg fortsatt ikke, og prøver alt han kan for å få meg tilbake. Nå har jeg bestemt meg for å ikke ta han tilbake, og har bare begynt å snakke med en random( for å komme meg vekk, aldri snakket med andre gutter før pga han ). Nå har jeg møtt han, og han er virkelig ikke min type. Han vil treffe meg igjen, og jeg som har problemer med å si nei, og kun være snill og ikke såre noen, aner ikke hva jeg skal gjøre !:P

Jeg føler meg utro mot eksen, og aner ikke hva jeg skal si til han andre :P

Jeg sier ingenting til eksen, han er livredd for at jeg er med noen andre eller snakker med andre gutter, og jeg lyver til han.. Burde jeg ha dårlig samvittighet?

Rotete skrevet..

Anonymous poster hash: acc99...490
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det du trenger nå er tid for deg selv, ikke et nytt forhold som ikke er bra for deg! Stå opp for deg selv jente!

Anonymous poster hash: a2c4b...5fc
Skrevet

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å treffe han nye karen en gang til. Det er jo ikke snilt av deg å møte han igjen om du overhodet ikke har noen interesse av det? Å møte noen rett etter du har avsluttet et forhold er jo ikke det lureste, men du har ikke lenger noen forpliktelser i forhold til eksen. Ting er ferdig mellom dere-vær klar på det. Så dårlig samvittighet trenger du ikke å ha.

Du må starte å tenke på deg selv, og hva du selv ønsker. Du vil aldri få det bra med deg selv om du stadig vekk gjør alt for å tekkes andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg står midt opp i dette kaoset selv. Voldelig eks, som for ørtende gang sa til meg (dramatisk, som vanlig): du må glemme meg....jeg er så slem kjæreste.

Etter 8 år, gjorde jeg rett og slett det. Jeg møtte en fyr som var motsatt av "slem kjæreste", for jeg trengte en "god relasjon" som ga meg positivitet og glede, og som jeg kunne gi glede tilbake til, ikke bare styr :)

Siden eksen sa at han ikke kunne mer og at jeg måtte glemme han, antok jeg at han mente det. Jeg kan jo ikke være med noen som er voldelig og skadelig og som ikke kan endre seg?

Men dette har gått helt ville veier. Hele leiligheten min ble knust pga han, etter at han fikk vite om den nye relasjonen min i jula. Og han har prøvd å skade meg på mange måter psykisk (rotet med mange osv). Men jeg er ikke sjalu på fylleroting, fyll og destruktivitet.

Bruk tid på positive mennesker. Å føle noe fint for andre mennesker, skaper god energi :)

Anonymous poster hash: e0e4f...a0b
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å treffe han nye karen en gang til. Det er jo ikke snilt av deg å møte han igjen om du overhodet ikke har noen interesse av det? Å møte noen rett etter du har avsluttet et forhold er jo ikke det lureste, men du har ikke lenger noen forpliktelser i forhold til eksen. Ting er ferdig mellom dere-vær klar på det. Så dårlig samvittighet trenger du ikke å ha.

Du må starte å tenke på deg selv, og hva du selv ønsker. Du vil aldri få det bra med deg selv om du stadig vekk gjør alt for å tekkes andre.

Tusen takk for svar:) Nei, jeg vet det ikke er snilt. Så jeg skal ikke gjør det heller. Skal heller tenke på meg selv en stund, for jeg se hva som skjer:)

AnonymBruker
Skrevet

åh, jeg har så dårlig samvittighet, holder på å bli gal. Jeg føler meg så utro, noe jeg ALDRI kan vær. Eksen maser hele tiden og har helt panikk for at jeg er med en annen, eller har vært med en annen gutt. Og jeg lyver og sier "nei", for han kommer til å klikke på han og meg om jeg sier noe.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Av og til tenker jeg at jeg vil ta han tilbake. Men da blir det enda verre. Finner han ut at jeg har vært med annen så kommer han vell til å slå meg eller banke opp han. Må bare få det ut en plass. Jeg greier heller ikke å slippe han 100% heller. Jeg tenker hver dag " tenk om han faktisk er med en annen jente nå, eller knuller andre" . Den tanker får meg til å spy..

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg skrive til han fyren jeg kun har møtt i 3 dager, og snakket litt med? Vil si at jeg ikke vil møte han mer osv, for jeg er ikke "klar" for det etter å komt ut av et tragisk forhold i 4 år. Men vet ikke hvordan jeg skal formulere meg bra nok :P Er redd for å såre. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...