AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hei. Kort fortalt har jeg helbleket håret i mange år, men er nå lei. Jeg vil heller ha min naturlige farge i bunn, og masse lyse striper. Har spart etterveksten i tre måneder nå, kan jeg begynne å stripe det nå, eller bør jeg vente? Og hva er beste metoden for å stripe? Kan jeg stripe med samme blekingen jeg har brukt til nå, eller bør jeg bruke lyseste farge? Syntes ofte blond farge ser så "skittent" ut i håret mitt, så har foretrukket å bleke. Takk for evt svar. Anonymous poster hash: 571a6...da7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Obs! Glemte å skrive at min naturlige farge er mørke blond/kommunegrå. Anonymous poster hash: 571a6...da7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Dytt. Anonymous poster hash: 571a6...da7
ini Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Jeg ville spurt en frisør. Det er de som er eksperter på dette, og det er veldig vanskelig å si noe uten å ha sett på håret ditt.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde helbleket hår men begynte å stripe etterveksten det gikk fint Anonymous poster hash: 43df5...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå