AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Ok, jeg har havnet i en litt rar situasjon. For noen uker siden hadde jeg en ONS etter en fuktig natt på byen. Tenkte at jeg aldri kom til å se ham igjen, men han ba om nummeret mitt. Siden har vi vært på 3-4 dates. Vi har spist middag, sett film hjemme hos han, og møttes på kafé. Vi har det veldig hyggelig sammen. MEN vi har ikke hatt sex etter den første kvelden. Han har ikke gjort noen tilnærmelser mot sex, og vi snakker ikke om sex. Vi har kun kysset. Det føles rett og slett som at vi dater og "venter" med sex. Men det er jo veldig merkelig med tanke på at vi allerede har gjort det? Jeg har veldig lyst å overnatte hos han og ha sex, men tørr ikke ta initiativ. Noen som har opplevd noe lignende? Er det sannsynlig at han vil vente med å ha sex (igjen)? Anonymous poster hash: f995b...1eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Den første kvelden hvor dere hoppet rett i høyet og hadde sex, var i hovedsak for at han fant deg attraktiv! Men noe med deg har nok gjort han interessert og det virker som om at han gjør et forsøk på å bli kjent med deg på et "dypere" nivå synes ikke dette er noe unormalt i det heile tatt og jeg vil si han virker som en redelig fyr Anonymous poster hash: f7c29...671 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Ok, jeg har havnet i en litt rar situasjon. For noen uker siden hadde jeg en ONS etter en fuktig natt på byen. Tenkte at jeg aldri kom til å se ham igjen, men han ba om nummeret mitt. Siden har vi vært på 3-4 dates. Vi har spist middag, sett film hjemme hos han, og møttes på kafé. Vi har det veldig hyggelig sammen. MEN vi har ikke hatt sex etter den første kvelden. Han har ikke gjort noen tilnærmelser mot sex, og vi snakker ikke om sex. Vi har kun kysset. Det føles rett og slett som at vi dater og "venter" med sex. Men det er jo veldig merkelig med tanke på at vi allerede har gjort det? Jeg har veldig lyst å overnatte hos han og ha sex, men tørr ikke ta initiativ. Noen som har opplevd noe lignende? Er det sannsynlig at han vil vente med å ha sex (igjen)?Anonymous poster hash: f995b...1eb Da liker han deg faktisk veldig godt, og vil ikke ødelegge det ved å bare la det handle om sex . Anonymous poster hash: bd645...59e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Han er ikke en ONS lenger Jeg tror du har muligheten til to ting. 1. Ha han som pulevenn, hvis det er det du vil ha. Men bestem deg og uttrykk deg om det! 2. Være på dater`n Når man er på dater`n blir man kjent på et dypere nivå. Selvsagt er det bare positivt at to stykker hopper på hverandre i full iver og har lyst på hverandre, da jeg møtte min "første store kjærlighet" var det sex etter to uker, og såpass ung som vi var "ble vi ikke akkurat så godt "kjent" med hverandre sånn sett. Vi var bare forelska fra første stund vi Og det varte i 10 år. Er slutt nå, men uansett. Alt er relativt! Anonymous poster hash: 579e5...5ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå