Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har hatt en fast pulevenn i ca. ett år nå, vi startet i april/mai. Begge to var enige om at vi ikke skulle blande inn for mye følelser i dette. I sommer snakket vi litt om vi hadde ligget med andre i tillegg til hverandre og da fikk jeg vite at mannen ikke hadde ligget med noen andre. Jeg sa selv at jeg heller ikke hadde ligget med noen andre enn han.

Senere på året begynner vi å snakke mye om kveldene, og plutselig begynner han å fortelle at han er redd han skal falle for meg, og at han er redd for å forelske seg i meg. Jeg spør han hva han vil gjøre videre og han sier at han vil fortsette for han vil ikke miste en så verdifull jente som meg.

etter at han fortalte at han var redd han skulle falle for meg har jeg begynt å tenkt over dette med følelser selv. Jeg har aldri vært i noe forhold, og jeg har aldri vært forelsket / falt for noen. Jeg har tatt litt avstand til alt med følelser grunnet problemer i familien. Han selv har vært forelsket 2-3 ganger men turte ikke å gå noe lenger i frykt for å bli såret.

På nyttår fikk jeg tekstmelding om at han var i ferd med å falle for meg og at jeg er det beste som har hendt han. Jeg spurte han senere om det var noe han mente eller om det var en melding som var preget av fylla. Han stod for det han hadde skrevet.

Så nå sitter jeg her.. Jeg vet at med pulevenner så kommer de litt i tankene på en, siden man trossalt har sex med dem og er såpass intime. Men siden jeg aldri har vært forelsket, og han her er min første pulevenn. Har jeg falt for han, eller har han bare gått litt i hodet på meg?

Jeg har kun hatt 1 sex partner før han og det varte ikke lenge (1mnd)

Burde jeg avslutte dette nå siden det ikke er så dypt, eller burde jeg gi det en sjangse? Jeg er 23 og han er 25. Ingen av oss har vært i noe forhold. Alt fungerte så fint intill han begynte å snakke om følelser, noe vi var enige om vi ikke skulle blande inn.. Er jo blitt glad i han som en venn.. Hjelp!

Anonymous poster hash: 7d518...a1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enn om du leker litt med tanken på å gjøre forholdet mer seriøst?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enn om du leker litt med tanken på å gjøre forholdet mer seriøst?

Han har konsekvent fortalt at han ikke vil ha noe forhold pga. redselen for å bli såret. Han sier han føler seg altfor "sårbar" om han legger i følelser. Jeg selv føler meg ganske trygg på han, i med at han virker som en stabil og grei fyr uten mye drama, men han har sagt hver gang vi har snakket at noe mer seriøst enn dette blir det ikke

Skrevet

Han har konsekvent fortalt at han ikke vil ha noe forhold pga. redselen for å bli såret. Han sier han føler seg altfor "sårbar" om han legger i følelser. Jeg selv føler meg ganske trygg på han, i med at han virker som en stabil og grei fyr uten mye drama, men han har sagt hver gang vi har snakket at noe mer seriøst enn dette blir det ikke

Hvis han er så redd for å bli såret forstår jeg ingenting av at han har snakket om at han holder på å få følelser for deg. Du kunne jo godt ha sagt til ham at pulings var det eneste du var interessert i, og at han kunne ta følelsene sine og pule seg i ræva med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så redd for å bli såret forstår jeg ingenting av at han har snakket om at han holder på å få følelser for deg. Du kunne jo godt ha sagt til ham at pulings var det eneste du var interessert i, og at han kunne ta følelsene sine og pule seg i ræva med dem.

jeg har fortalt at jeg virkelig ikke er noe særlig fan av følelser. For mye energi og unødvendig drama. Men når vi har tullet litt med samtaler om forhold, så har han plutselig blitt veldig alvorlig. Jeg vet virkelig ikke hvor jeg har han lenger. Og mest av alt: Jeg er redd jeg er den som ender opp såret her om jeg får noe ondentlig forelskelse på dene fyren.. forvirra sjel i nød.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig å få følelser for en man ligger med, over tid. Det betyr ikke nødvendigvis at det er den rette, bare at dere har knyttet emosjonelle bånd.

Du er nå i en situasjon der du må se dere selv utenfra; passer dere sammen? Felles interesser? Felles verdier? En du kan tenke deg å leve livet sammen med rett og slett?

Hvis noe av dette skurrer, så kutter dere kontakten. Ellers blir det mye frem og tilbake og vonde følelser hos begge parter.

Trust me.

Anonymous poster hash: a2ffa...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...