AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Dama vil ha en ring. Helst diamantring tror jeg. Er det en fin bursdagsgave? Hvor får man i så fall kjøpt slike, og hva ligger prisen på? Anonymous poster hash: d4af4...c9c
MsMax Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 De fleste damer forventer ett spørsmål når de får en ring. Så enten bør du faktisk spørre, eller forberede henne på at dette er KUN en gave. Var en debatt om dette for ikke så lenge siden om ei som fikk en ring som gave og var driiitskuffa over at hun ikke ble fridd til.. Men jeg personlig hadde syntes det var en fin gave, har selv fått ringer i gave av ekser uten at det har betydd mer!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 forberede henne på at dette er KUN en gave. KUN en gave. KUN i forhold til hva? Giftering? Hun liker visst hvitt gull. Kanskje en ring i hvitt gull med diamant(er) på er tingen? Men hun er veldig kresen, så ringen må være fin, hvis ikke tror jeg hun kan bli litt skuffet. Anonymous poster hash: d4af4...c9c
MsMax Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 KUN en gave. KUN i forhold til hva? Giftering? Hun liker visst hvitt gull. Kanskje en ring i hvitt gull med diamant(er) på er tingen? Men hun er veldig kresen, så ringen må være fin, hvis ikke tror jeg hun kan bli litt skuffet. Anonymous poster hash: d4af4...c9c Ja, KUN en gave, ikke en forlovelsesring (med mindre det er det det skal være såklart). Du bør ta med en god venninne av henne på shopping, hun bør vite ganske bra hva dama de kan like
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Man får kanskje kjøpt det litt rimeligere på nettet? Anonymous poster hash: d4af4...c9c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Her er noen ringer: http://www.thune.no/smykker#12/alle-smykker/til-alle/alle-kategorier/alle-merker/alle-kolleksjoner/alle-anledninger/0-0/0Anonymous poster hash: baa68...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå