Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å skaffe meg mitt første sexleketøy, er ikke helt klar for å gå inni et nytt forhold enda, trives veldig godt som singel! Noen som har vibrator å anbefale?
Har hørt at de sender anonym, da vil det vel si at også "hentelappen" kun består av navnet mitt? Bor nemlig fortsatt hjemme, og kondomeriet finnes ikke i mitt fylke..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare bestill i vei du! Sendingen er helt anonym og hentelappen på samme viset :)

Anonymous poster hash: fa67c...018

AnonymBruker
Skrevet

MX Fighter(Eller lignende, med like mye power..) - Ingen over, ingen ved siden. Serieorgasmegaranti.

Anonymous poster hash: 409f0...e85
AnonymBruker
Skrevet

Anonym og anonym.

Avsender KNB, står det når du handler fra kondomeriet. Jeg vil tro alle på posten vet hvem det er :P

Anonymous poster hash: 5b5e4...1b4
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Anonym og anonym. Avsender KNB, står det når du handler fra kondomeriet. Jeg vil tro alle på posten vet hvem det er :P

Så når du henter "den hemmelige pakka di" på posten, kan du komme til å tro at "det var da veldig så mye neonlys de har her i skranken da!"

...men det er bare ansiktet ditt som lyser rødt! :lur: *just kidding*

Endret av Hoppetaujenta
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, nei jeg bryr meg ikke så veldig. Men jeg vet jo mange andre gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bor hjemme kan det være lurt å velge noen som ikke er aaaaalt for bråkete. Noen av de kraftige, spesielt de billige og kraftige, bråker mye.

Anonymous poster hash: 1eac8...0c7
AnonymBruker
Skrevet

Lelo kan virkelig anbefales ;)

Anonymous poster hash: 73862...fc3

AnonymBruker
Skrevet

Vurdere å skaffe meg mitt første sexleketøy, er ikke helt klar for å gå inni et nytt forhold enda, trives veldig godt som singel! Noen som har vibrator å anbefale?

Har hørt at de sender anonym, da vil det vel si at også "hentelappen" kun består av navnet mitt? Bor nemlig fortsatt hjemme, og kondomeriet finnes ikke i mitt fylke..

Magic wand? haha :D

Anonymous poster hash: e8ff3...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...