Gå til innhold

Noen her som har erfaring med grete roede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Starter opp med nettkurs på mandag med grete roede! Er veldig spent. Noen her som har noen erfaringer med grete roede?? Ser frem til et nytt liv med sunne mat og treningsvaner :-) Og minus 30 kg....

Anonymous poster hash: f468c...926
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare negative erfaringer her dessverre. Penger ut av vinduet. Jeg fulgte opplegget til punkt og prikke. Veide alt, telte kcal, gikk sulten og trente det anbefalte og litt til, Gikk knapt ned og ble bare beskyldt for å være dum eller lyge. Så prøvde jeg LCHF og svosj ned i vekt uten sult eller anstrengelse. Billigere var det også.

Anonymous poster hash: 5a9e0...07d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nettkurs er greit nok men man må være veldig flink selv siden man ikke blir fulgt opp fjes til fjes. Jeg gikk ned mindre enn jeg ønsket på et 4 ukers nettkurs. Roede Aktiv imidlertid kan jeg veldig anbefale! Trening, veiledning og veeing samtidig med fokus på trening. Det ga resultater. Dog fint å ta nettkurs først for å komme inn i tralten da det forventes at man ikke er helt nybegynner ved start på Aktiv kurs.

Anonymous poster hash: 9b2ba...ea3

Gjest Nanne70
Skrevet

Samme erfaring som AB #2 vedr. GR, dessverre. La om til lavkarbo for et halvt år siden, og selv om jeg ikke har gått så mye ned i vekt ennå, har vekta holdt seg stabil for første gang på 15 år.

Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen, for å være ærlig... Kunnskap om trening og ernæring kan man skaffe seg gratis og på egen hånd, og støtte og motivasjon kan man fra fra familie og venner, og her på KG :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare negative erfaringer her dessverre. Penger ut av vinduet. Jeg fulgte opplegget til punkt og prikke. Veide alt, telte kcal, gikk sulten og trente det anbefalte og litt til, Gikk knapt ned og ble bare beskyldt for å være dum eller lyge. Så prøvde jeg LCHF og svosj ned i vekt uten sult eller anstrengelse. Billigere var det også.

Anonymous poster hash: 18c68...b22

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Gikk opp 1,5 kg i løpet av kurset, til tross for at jeg gjorde alt jeg skulle. Føltes som ingen trodde meg da jeg sa jeg fulgte opplegget. Gikk ned 30 kilo med lavkarbo i stedet. Kroppen min takler dårlig alle de karbohydratene man skal ha i seg på GR. Alt for mye karbohydrater. Har vel aldri tvunget i meg så mye brød før!

Anonymous poster hash: 18c68...b22

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...