Gjest Såret iallfall Skrevet 17. mai 2004 #1 Skrevet 17. mai 2004 Krøp ned i sengen. Trøtt. Kjæresten min hadde lagt seg en stund før meg. Trodde han sov. Så kommer han med handa si. Vil at jeg skal krype inntil. Og det gjorde jeg. Han stryker meg ganske heftig. Jeg bråtenner, men sier at det er søvn vi trenger. Skal opp om noen timer. Han fortsetter. Kyssene blir heftigere og han gjør iniativ til sex. Vi er godt i gang. Som sagt så ble jeg bråtent og gir (til meg å være) ganske heftig feedback, både via kyss, bevegelser og noen saftige tak i rompeballene hans. Og så plutselig så stopper han og trekker seg tilbake. Sier ertende at det er det jeg får. Som de gangene jeg suger han noen få minutter og så blir det ikke mer. Ofte fordi jeg ikke gir ham en blowjob, men gjerne vil ha sex. Nå kan jeg kjenne hvordan det er. Måtte jo bare gi meg selv en orgasme så tent som jeg var. Må bare få med at han selv har sagt at han liker å bli kost med av munn og hender. Og ja. Jeg gir ham en blowjob av og til så det er ikke det at han aldri får det. Så kom tankene og følelsene. Jeg føler meg dum fordi jeg utleverte kåtskapen min så til de grader. Er ikke helt trygg på kjæresten pga gammel dritt og det vet han, men sakte blir jeg tryggere. Og så kom dette. Jeg føler meg lurt. En ting var at jeg ble tent. En annen ting var at han tok initiativet til sex. Tok i mot hele min kåtskap og "spilte" med. Jeg følte meg lurt også fordi det brått tok slutt og det var noe han hadde planlagt. Og jeg føler meg såret. Såret og på en måte misbrukt. Noen kommentarer? Er jeg helt på jorde eller....?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2004 #2 Skrevet 17. mai 2004 Bare du kjenner hele historien, for her ligger det tydeligvis mer "gammel dritt" bak. Snakk med han. Følelsene din skal tas på alvor. Hvis dere kommuniserer sånn at du føler at du blir lurt i senga, så er det ikke bra.
Gjest forstår Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Ser at du ikke har fått mange svar på denne. Ville bare si at selvom jeg ikke har opplevd noe slikt selv, så kan jeg godt forstå at det må kjennes veldig vondt. Det er mulig han ikke forstod helt hvilken virkning han hadde på deg (utover at du fikk lyst på ham selvfølgelig), selvom han burde fortstått det. En god ide som forrige Gjest svarer, at du bør snakke med ham og få ham til å ta dine følelser på alvor. Det synes jeg man skal kunne kreve av partneren sin.
Noorgie Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 HALLOEN!!!!!!! Noen jenter er jaggu noen pussie skruer. Her er det vi gutta detter av lasset..... Ja jeg synes du er helt på jordet :o Han ertet deg og mente sikkert ikke å ødelegge deg mentalt... Herregud, noe må man jo tåle, eller.... 8)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 Sånn køder typen min med meg også uten at jeg flyr på veggen, nei jeg bare fortsetter og får det på min måte, for vi begge vet det er tøys
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Må si jeg ikke ser problemet her gitt.. Er det ikke fint med en kjæreste da at en kan kose litt men stoppe om en ikke vil mer / fornuften sier en burde sove? I trygg forvissning om at "i morgen" kan vi ta den helt ut. Hvem andre enn kjæresten skal du gi kåtskapen din til da? Han må da vel kunne få lov å se at du er kåt? Og man trenger ikke gå hele veien hver gang heller. Det hender jo sikkert at du også stopper "midt" i? Det må være noe annet rart som ligger bak om du ble såret over det her.Skuffet er greit nok, men lei seg?.. nei..
Amarone Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Mitt inntrykk er også at du tok litt av i reaksjonen? Jeg tolker deg slik at han ville la deg føle hvordan det er å ikke få B når du har begynt med A; dvs at han ville faktisk bare tenne deg og ikke gi deg orgasme fordi du pleier å gjøre dette med ham. Og hvis jeg har skjønt deg rett, kan du egentlig klage da? P.S: Synes det er fint å være kåt sammen med kjæresten min, jeg!
Gjest Danielle 73 Skrevet 23. mai 2004 #8 Skrevet 23. mai 2004 Vist dette bare hadde skjedd en gang og at han hadde fortsatt etter en stund, vil jeg tatt det som en spøk. Men vist han har gjort det flere ganger, ville jeg tatt en alvorsprat med ham ja. Det kan jo være nok til at du rett og slett mister lysten. Om så at han gjentar det, så er det liten voksent gjort. Å ha sex skal være en hengivenhet for begge to. Det skal vise kjærlighet,trygghet og nytelse. Og at du gir deg helt henn til ham er jo hele poenget da, det skal jo være en nytelse. Fortell ham om det og hva det gjør med deg og selvbilde. Sett krav til ham fordi du ikke opplever det som like artig som han. Man kan gått ha det gøy sammen, men sørg for ha det gøy sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå