AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er en jente på 17 år. I 9. klasse ble jeg venninne med en jente som jeg elsket å bruke tid sammen med. Vi ble bestevenner kjempefort og hadde mye til felles. Vi var på ferie sammen sommeren til 1.klasse og hadde det kjempe morsomt. Noen uker etter vi kom hjem ble vi uvenner. Hun hadde hatt sex med exen min igjen. Første gangen brydde jeg meg ikke, det var jo exen min. Men da venninene mine begynte å si at hun ikke respekterte meg å at jeg ikke kunne la henne behandle meg sånn, begynte jeg å tenke litt nøyere gjennom det. Å når hun da gjorde det igjen, ble jeg bare mer skuffet, nettopp fordi jeg tenkte på hva de hadde sakt. Jeg sa ifra til henne at dette ikke var greit og at det ikke var vits å si unnskyld fordi hun var klar over at han var min ex, og hun var klar over hva hun gjorde. I det siste har jeg hatt det veldig vansklig. Jeg mister mer og mer venner, og har det så dårlig på skolen at når jeg kommer hjem har jeg ikke energi til å bruke tid på de få jeg har igjen. Og når jeg setter av tid blit jeg ditchet. Jeg hater livet mitt nå. Det virker som vennene mine tror de kan behandle meg som de vil fordi de vet at de er de eneste jeg har. Jeg har tenkt mye tilbake til hvordan det var før, og jeg savner venninna mi. Ja, hun gjorde feil, men det gjør alle. Jeg vil ha henne tilbake igjen. Vi hadde det så morro sammen, hun var bestevenninnen min og jeg lot henne gå så lett. Jeg hadde vel kanskje trodd hun skulle kjempe mer, men siden jeg sa ifra så tydelig forstår jeg jo at hun ikke gjorde det. Nå når jeg har det slik er det henne jeg vil være med. Jeg vil sitte hjemme i stuen hennes å spise junk og drikke cola mens vi legger planer for hva vi skal gjøre i sommer. Jeg savner henne, men jeg føler det blir for dumt å snakke med henne nå når det har gått 1 og et halvt år siden vi ble uvenner. Jeg ser henne aldri. Jeg kunne skrevet til henne på facebook, men jeg vil ikke at vennene hennes skal se det. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 33c27...0bd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg er i ganske lik situasjon selv. Kuttet ut venninna mi etter sex med exen. Jeg tror ikke sånne mennesker eier empati eller bryr seg om andre mennesker. Tror ikke vennskapet blir som før heller, hvordan skal man stole på de igjen? Jeg savner også venninna mi innnimellom, men tenker jeg godt gjennom det er det ikke en sånn type "venn" jeg vil ha. For det kan faktisk ikke kalles noe venn. Den gode tiden vi hadde den er borte og vil ikke oppstå igjen. Jeg føler hvert fall at man har blitt litt lurt. For hun var jo ikke en sånn person man trodde hun var, eller hva? Den personen har kanskje egentlig aldri eksistert. Jeg tror det er mer fornuftig og finne noen andre venner. Og tror det er bedre å ha få venner enn dårlige. Anonymous poster hash: f53fb...79c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Prøv å sende henne en sms eller melding på inbox på fb. Du kan feks skrive at du savner å henge å lurer på om hun vil møtes en dag for å prate, se film å spise junk som i dere gjorde før. Hadde en av mine gamle venner spurt meg om det så hadde jeg blitt veldig glad hvertfall :-)Anonymous poster hash: 499bf...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå