AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har lenge vert upopulær hos damene, det har kanskje ikke noe å si i dag, men selv læreren min sa til meg at jeg visstnok ikke var særlig populær hos jentene. Ikke vet jeg, men kanskje det var en liste de hadde skrevet eller hva, som jeg hadde noen prate om. Nå i dag holder dette seg godt ved like.Tror dere det finnes noe for alle, eller er det bare en myte for oss vanskelig å like menn og kvinner? Anonymous poster hash: 71b19...2e0
Masterstudent90 Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Selvfølgelig finnes det ikke noen for alle. Selv om det gjorde det så er ikke sannsynligheten for at samtlige møter hverandre særlig stor. Like sikkert som at noen mister livet alt for tidlig i en ulykke, så er det folk som aldri kommer til å finne en kjæreste, eller en kjæreste som varer betydelig lenge. Hva tror du holder deg tilbake fra å få deg dame/sex da?
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Jovisst gjør det det! Klart at det finnes en rett en til oss alle sammen og flere enn det også, men saken er at de ikke er akkurat der vi oppholder oss. Spesielt ikke når vi sitter der alene foran skjermen og gjemmer oss. Løsningen er å komme oss ut i verden....ikke på jakt, men å være i omløp. Bli kjent med nye mennesker og VIPS! Endret 4. januar 2014 av Hoppetaujenta 4
Masterstudent90 Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jovisst gjør det det! Klart at det finnes en rett en til oss alle sammen og flere enn det også, men saken er at de ikke er akkurat der vi oppholder oss. Spesielt ikke når vi sitter der alene foran skjermen og gjemmer oss. Løsningen er å komme oss ut i verden....ikke på jakt, men å være i omløp. Bli kjent med nye mennesker og VIPS! Det finnes en for alle, gjerne flere også? Haha, hvordan får du det til å gå opp?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Nei, det var ikke noen til meg ihvertfall. Anonymous poster hash: 940a7...3ae
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Selvfølgelig finnes det ikke noen for alle. Selv om det gjorde det så er ikke sannsynligheten for at samtlige møter hverandre særlig stor. Like sikkert som at noen mister livet alt for tidlig i en ulykke, så er det folk som aldri kommer til å finne en kjæreste, eller en kjæreste som varer betydelig lenge. Hva tror du holder deg tilbake fra å få deg dame/sex da? Jeg gjør jo det jeg kan for å komme godt ut i livet, tar utdanning og tror jeg kommer fint inn i arbeidslivet. Så det handler ikke om at jeg ikke bryr meg om fremtiden. Det handler vel mer om at jeg ikke er noe særlig attraktiv eller er ikke noens "type", i tillegg til at personligheten min ikke er så tiltrekkende kanskje. Er vel ikke sosial nok, artig nok osv. Men heller grei, snill, rolig osv. Anonymous poster hash: 71b19...2e0
Cata Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Selvsagt ikke, og om det likevel gjør det så er det slett ikke sikkert man befinner seg på samme sted (geografisk og i livet) når man helst skulle.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Nei, det var ikke noen til meg ihvertfall. Anonymous poster hash: 940a7...3ae Jeg tviler nå på at det er for sent for deg..., det er jo en viss sjanse til man blir 60. Selv om det ikke kan bli noen barn da. Anonymous poster hash: 71b19...2e0
Teeny Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Det finnes en for de færreste og sikkert et par flere stk for de fleste. Livet er langt, så du har sikkert tid å møte noen en vakker dag. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Jovisst gjør det det! Klart at det finnes en rett en til oss alle sammen og flere enn det også, men saken er at de ikke er akkurat der vi oppholder oss. Spesielt ikke når vi sitter der alene foran skjermen og gjemmer oss. Løsningen er å komme oss ut i verden....ikke på jakt, men å være i omløp. Bli kjent med nye mennesker og VIPS! Du får det til å høre ut som det ikke er noe i det hele tatt :D "Vips" så går alt greit, nei sånn er ikke virkeligheten Anonymous poster hash: 62f24...99f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Hva med nettdating? Det hjalp meg... Kunne prøvd det, men liker ikke så godt slike ting Anonymous poster hash: 71b19...2e0
Gjest Peanut Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Ah. Greie, snille, rolige menn- hvor er dere hen? ^^,
Testosteron Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Ah. Greie, snille, rolige menn- hvor er dere hen? ^^, Ikke på KG ihvertfall
Gjest Peanut Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Ikke på KG ihvertfall Hva finnes her inne da? O_o
Testosteron Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Hva finnes her inne da? O_o Menn du ikke bør involvere deg med
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Ah. Greie, snille, rolige menn- hvor er dere hen? ^^, Lurer på hvor de søte, snille og rolige jentene er...Anonymous poster hash: 75c01...1ff
Masterstudent90 Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Lurer på hvor de søte, snille og rolige jentene er...Anonymous poster hash: 75c01...1ff Oh oh big mistake. Du temmer jenter til å være snille og rolige gjennom at du setter deg i fullstendig respekt, og det gjør du dessverre ikke ved å være snill og rolig. De aller fleste jenter som trekker mot snille, rolige menn er som regel den rake motsetningen, rett og slett pga anledningen du gir dem, ved å nettopp være snill og rolig. Ingen jenter oppfører seg bedre enn de må, dessverre. 1
Gjest Peanut Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Du temmer jenter til å være snille og rolige gjennom at du setter deg i fullstendig respekt, og det gjør du dessverre ikke ved å være snill og rolig. De aller fleste jenter som trekker mot snille, rolige menn er som regel den rake motsetningen, rett og slett pga anledningen du gir dem, ved å nettopp være snill og rolig. Ingen jenter oppfører seg bedre enn de må, dessverre. Seriøst? O_o
Masterstudent90 Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Seriøst? O_o Jeg har aldri kjent en snill, rolig fyr som har blitt noe annet enn isolert fra resten av oss og dominert totalt i sosial relasjoner. Ikke kan de sånn lenger, ikke kan de være med på det, og desto søtere og sniller jenter ser ut til å oppføre seg i det offentlige, desto mindre ser vi til de som ble sammen med dem. Og når vi først ser dem, virker de ikke annet enn slitne og deprimerte. Har også to venninner jeg har vokst opp med som bevist går etter sånne menn som er lette å ha kontroll på og som skjemmer dem bort, selv om de er ekstremt urimelige, irralsjonelle og lett går i forsvarsposisjon. Jeg tror ingenting på at snille, rolige menn blir tatt særlig vare på at kjærestene sine. Mye helelr utnyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå