AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Har truffet en fantastisk mann. Vi har kun kjent hverandre noen uker, men har tilbringt store deler av disse ukene sammen. Vi har begge følelser for hverandre. Jeg har bestilt reise til han om en uke hvor han bor. Gleder oss til det. Saken er at disse negative tankene kommer ofte.. "Tenk hvis han glemmer meg?" "Tenk om han plutselig ikke vil ha meg på besøk lengre" osv. Vi snakker sammen hver dag, men jeg merker at det er jo litt annerledes å snakke sammen på telefon og sms, enn i virkeligheten.. Merker også at jeg ikke vil at han skal oppleve meg som "mas" "allerede" nå i forholdet.. Noen råd? Normalt å tenke slikt? Vil jeg skremme han hvis jeg forteller hvordan jeg føler det? Jeg får masse bekreftelser fra han, alikevel kommer disse negative tankene om at ting kan skjære seg..Anonymous poster hash: e5dd6...8f0
Gjest Gaea Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Blir han lei av deg så blir han lei av deg. Hjelper nok ikke å mase - ja, jeg hadde sett på det som litt masete dersom jeg faktisk til stadighet hadde bekreftet for daten at jeg var interessert uoppfordret. Hittil er det ikke noe som tyder på at det vil skjære seg, så prøv å slappe av og bare ta det som det kommer ....?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 noen andre? tingen er at jeg synes at det er vanskeligere å snakke med han over telefon enn i virkeligheten.. skal reise til han om få dager da.. Anonymous poster hash: e5dd6...8f0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Bør jeg fortelle dette til han? At jeg er redd at han skal miste interessen når vi ikke sees og ikke snakker så mye sammen? Eller vil han føle seg kvalt da?Anonymous poster hash: e5dd6...8f0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Er det det at du ubevisst oppfatter signaler fra ham om at han kanskje ikke er helt sikker? At du synes du merker at han ikke er lite intens som han var før? For hvis det ikke er det så er det jo bare du som er småsprø og det kan vi alle bli av og til. Synes ikke du skal si noe allerede nå. Men om du har det sånn selv etter at du har besøkt ham ville jeg sagt det. Anonymous poster hash: 761fd...f5d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Er det det at du ubevisst oppfatter signaler fra ham om at han kanskje ikke er helt sikker? At du synes du merker at han ikke er lite intens som han var før? For hvis det ikke er det så er det jo bare du som er småsprø og det kan vi alle bli av og til. Synes ikke du skal si noe allerede nå. Men om du har det sånn selv etter at du har besøkt ham ville jeg sagt det. Anonymous poster hash: 761fd...f5d Skulle stå "like intens" ikke "lite intens". Anonymous poster hash: 761fd...f5d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Må du reise langt for å besøke han? Isåfall er det kanskje best med et eget hotellrom sånn i tilfelle? Anonymous poster hash: 5c143...7cf
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Hvis dette er en jeg kjenner har du grunn til å være skeptisk. Kan du si noe om hvor han bor? Anonymous poster hash: 2657f...dfb
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Hvis dette er en jeg kjenner har du grunn til å være skeptisk. Kan du si noe om hvor han bor? Anonymous poster hash: 2657f...dfb TS her. Nei, men kan du? Anonymous poster hash: e5dd6...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå